جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۰۵۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ساعت ۳:۳۴
رییس سازمان ورزش شهرداری تهران خبر داد

راه‌اندازی سامانه آنلاین مانیتورینگ مجموعه‌های ورزشی

رییس سازمان ورزش شهرداری تهران از راه اندازی سامانه نمایش آنلاین ارتباط شبکه ای مجموعه های تابعه ای این سازمان بر روی نقشه شهر تهران در راستای ایجاد شهری هوشمند خبر داد.
راه‌اندازی سامانه آنلاین مانیتورینگ مجموعه‌های ورزشی,

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، محمدصادق حسنی، رییس این سازمان گفت: در راستای هوشمندسازی فعالیت های سازمان ورزش و اماکن ورزشی تابعه سامانه آنلاین ارتباط شبکه ای مجموعه های ورزشی راه اندازی می شود.

حسنی اظهار کرد: این طرح در راستای حمایت از ایجاد شهر هوشمند و با هدف بالا بردن کیفیت خدمات و تسریع در پاسخگویی به شهروندان، تسریع در پشتیبانی موضوعات و افزایش رضایتمندی با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: 70 درصد مجموعه های ورزشی تحت پوشش سازمان ورزش شهرداری به این شبکه متصل شده‌اند که در آینده ای نزدیک این طرح به تماماماکن ورزشی تابعه بسط داده خواهد شد.

به گفته حسنی، این سازمان با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران سامانه آنلاین مانیتورینگ مجموعه های ورزشی با امکان نمایش شبکه مراکز بر روی نقشه تهران فراهم کرده است؛ با این سیستم اخذ گزارشات لازم اعم از اختلالات و قطعی های احتمالی شبکه نیز امکان پذیر می شود.

انتهای پیام/س

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com

برچسب ها:

با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک