سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۰۵۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ساعت ۲۳:۵۷

رانندگان حمل‌ونقل کالای قزوین حق کمیسیون اضافی پرداخت نکنند

قزوین- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین تحقق درخواست های رانندگان را نه گفتن به پرداخت کمیسیون اضافی غیر قانونی مطالبه شده از سوی شرکتهای حمل و نقل کالا و یا تولید کنندگان بار دانست.
رانندگان حمل‌ونقل کالای قزوین حق کمیسیون اضافی پرداخت نکنند,

به گزارش خبرنگار مهر، افشین پیرنون روز دوشنبه در جلسه بررسی مطالبات رانندگان بخش حمل و نقل کالای جاده ای که با حضور معاونین و نمایندگان امنیتی و انتظامی استانداری، فرمانداری شهرستان البرز، صنعت، معدن و تجارت استان، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه قزوین، سازمان تامین اجتماعی استان و روسای کانون انجمن های صنفی رانندگان و انجمن صنفی رانندگان حمل و نقل کالای شهرستان قزوین برگزار شد، در ارتباط با موضوعات اخذ کمیسیون اضافی توسط شرکتهای حمل و نقل و کارخانجات، اعمال افزایش ۲۰ درصدی نرخ تعرفه های حمل و نقل کالا از مبداء استان، برقراری یارانه تامین اجتماعی و تامین لاستیک و قطعات مورد نیاز رانندگان با نازل ترین قیمت بحث و تبادل نظر شد.

وی افزود: در شبکه حمل و نقل جاده ای به دلیل پیچیدگی و گستردگی آن عوامل مختلفی دخیل هستند و بخش تولید بدون تقویت این شبکه منجر به رونق اقتصاد نخواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین ضمن تشریح تک تک مطالبات این بخش تاکید کرد : با توجه به سیاست های ابلاغی از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای طی سال جاری در خصوص نظارت مستمر بر عملکرد و رسیدگی به موقع تخلفات شرکت ها و موسسات حمل و نقل جاده ای برابر قوانین و مقررات جاری در صورت مشاهده هرگونه تخلفی بدون اغماض برخورد خواهد شد.

پیرنون یادآور شد: اخذ کمیسیون اضافی شرکت ها و موسسات حمل و نقل جاده ای از رانندگان، عدم مسئولیت پذیری شرکت ها و موسسات حمل و نقل جاده ای در خصوص پرداخت کامل هزینه کرایه به راننده در مقصد حمل و سو استفاده از کارت هوشمند رانندگان از موراد مورد رسیدگی توسط بازرسان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان است.

وی در پایان گفت: به منظور تحقق مطالبات رانندگان حمل و نقل کالای جاده ای همکاری انجمن های صنفی و رانندگان در گام نخست نه گفتن این بخش به پرداخت کمیسیون اضافی از سوی شرکتهای حمل و نقل و مراکز عمده بار است.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com

برچسب ها:

با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک