یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۰۵۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ساعت ۱۲:۴۱

کلاس‌های تابستانی اوقات فراغت در هرمزگان آغاز شد

بندرعباس - مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان گفت: بیش از ۱۰ هزار نفر در کلاس‌های اوقات فراغت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نام‌نویسی کردند.
کلاس‌های تابستانی اوقات فراغت در هرمزگان آغاز شد,

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از کانون پرورش فکری هرمزگان، ناهید سلیمانی بیان داشت: شمار شرکت‌کنندگان نسبت به پارسال ۴۰ درصد افزایش دارد. این کلاس‌ها از امروز در ۱۵ مرکز کانون برگزار می‌شود و تا نیمه شهریور ادامه دارد.

وی اضافه کرد: کلاس‌های اوقات فراغت امسال در بیش از ۲۰ رشته علمی، هنری از جمله کاردستی، خوشنویسی، هنر، مهندسی، نجوم، رباتیک و ... در همه مراکز شهرستان‌ها برگزار می‌شود .

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در کلاس‌های اوقات فراغت از میان گروه‌های سنی ۶ تا ۱۷ سال هستند و برای گروه سنی ۴ تا ۶ سال نیز کلاس‌های ویژه کاردستی و خلاقیت برگزار می‌شود.

سلیمانی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان جهت اطلاع بیشتر می‌توانند با شماره ۱۲-۳۳۳۱۳۴۱۱ تلفن‌خانه اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تماس بگیرند.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com

برچسب ها:

با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک