جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۰۵۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ساعت ۲:۱۱
رئیس ورزش و جوانان شهرستان رازوجرگلان:

سالن ورزشی استاندارد در جرگلان احداث می شود

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رازوجرگلان گفت : ساخت سالن ورزشی استاندارد بخش جرگلان در شهرستان رازوجرگلان از تیرماه آغاز خواهد شد .
سالن ورزشی استاندارد در جرگلان احداث می شود,

وحید آتشکده، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رازوجرگلان در گفتگو با عصر اترک گفت: در صورت تحویل زمین ، ساخت سالن سالن ورزشی استاندارد این بخش صد در صد روستایی در یکه سعود مرکز بخش از اول تیر ماه شروع خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه سالنی که احداث شود، استاندارد خواهد بود، افزود : ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار برای شروع این پروژه اختصاص پیدا کرده و پیمانکار نیز مشخص شده است .

 

آتشکده اعتبار لازم برای تکمیل و بهره برداری ازاین پروژه را بین یک میلیارد تا ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان عنوان کرد .

 

وی اضافه کرد: شهرستان رازوجرگلان در حال حاضر ۱۳ سالن ورزشی سر پوشیده زیر نظر آموزش و پرورش، سپاه و تربیت بدنی دارد که سه مورد آن در حال ساخت است .

 

رئیس ورزش و جوانان شهرستان رازوجرگلان ادامه داد: در شهر راز یک سالن تربیت بدنی، دوسالن آموزش و پرورش و دوسالن سپاه وجود دارد که یکی از آنها درحال ساخت است ، همچنین در بخش غلامان نیز یک سالن تربیت بدنی، یک سالن سپاه و یک سالن آموزش و پرورش وجود دارد که سالن آموزش وپرورش در حال ساخت است .

 

وی خاطرنشان کرد: در جرگلان نیز یک سالن سپاه وجود دارد .یک سالن نیز در دهستان راستقان و یک سالن آموزش و پرورش نیز در دهستان حصارچه در حال ساخت است .

 

شهرستان رازوجرگلان ۲۰ هئیت ورزشی فعال دارد .

 

انتهای پیام/ صاحب جمال رحیمی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک