پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۰۵۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ساعت ۲:۳۳
فرمانده انتظامی خراسان شمالی اعلام کرد:

کشف جرایم اقتصادی ۸ میلیاردی در خراسان شمالی طی بهار امسال/دستگیری ۱۲۰ جاعل و کلاهبردار در استان

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف 11 فقره جرم اقتصادی در استان به ارزش هشت میلیارد و 150 میلیون ریال از ابتدای فروردین ماه امسال تا 20 خرداد ماه جاری خبر داد.
کشف جرایم اقتصادی 8 میلیاردی در خراسان شمالی طی بهار امسال/دستگیری 120 جاعل و کلاهبردار در استان,

به گزارش خبرنگار عصر اترک، سردار علیرضا مظاهری، فرمانده انتظامی خراسان شمالی در جمع خبرنگاران در همین باره اظهار کرد: این 11 جرم اقتصادی کشف شده شامل فرار مالیاتی، زمین خواری، رباخواری و تسهیلات غیر مجاز بانکی بوده اند.

سردار مظاهری همچنین اعلام کرد: از ابتدای فروردین ماه امسال تا 20 خرداد ماه جاری ( طی 82 روز ) در استان 168 فقره پرونده جعل و کلاه برداری تشکیل شده که 147 فقره آن کشف و در همین راستا 120 نفر نیز دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه ارزش این جرایم جعل و کلاه برداری کشف شده در استان به مبلغ 27 میلیارد و 385 میلیون ریال بوده است، عنوان کرد: این جرایم جعل و کلاه برداری در زمینه های استخدام در ادارات، وعده ازدواج موقت، جعل مهرهای ادارات و بانک ها همچنین دلارهای تقلبی، فروش عتیقه و تصادف ساختگی بوده اند.

وی در ادامه با تاکید بر این نکته که آمار جعل در خراسان شمالی به نسبت تعداد جمعیت استان بیشتر است، یادآور شد: در 82 روز ابتدایی بهار سال 96، 50 فقره فاکتور سازی در رستوران ها و حسابداری ها به ارزش شش میلیارد ریال را کشف کرده بودیم.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی همچنین از کشف 83 هزار و 261 قلم کالای قاچاق به ارزش دو میلیارد و 58 میلیون و 420 هزار ریال در استان طی 82 روز ابتدایی بهار امسال نیز خبر داد و گفت: در همین راستا، 30 پرونده کالای قاچاق تشکیل و 33 نفر نیز دستگیر شدند.

افزون بر این، سردار مظاهری همچنین از انهدام یک شرکت هرمی در استان در 82 روز نخستین بهار امسال با جرم اغفال جوانان جویای کار نیز خبر داد و گفت: در همین راستا 20 نفر دستگیر شدند.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک