شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۰۵۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ساعت ۱:۵۴
در جلسه انتخاب رئیس فدراسیون سوارکاری کشور،

کاندیدای خراسان شمالی ممنوع الورود شد/ غیادی: نه انصراف داده بودم و نه صلاحیتم رد شده بود

از حضور دکتر عبدالجلیل غیادی،کاندیدای ریاست فدراسیون سوارکاری، اهل خراسان شمالی در مجمع فدراسیون سوارکاری کشور ممانعت شد این در حالی است که نام وی به عنوان یکی از نامزدهای ریاست، اعلام شده بود.
 کاندیدای خراسان شمالی ممنوع الورود شد/ غیادی: نه انصراف داده بودم و نه صلاحیتم رد شده بود,

به گزارش عصر اترک، مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری در روز یکشنبه بیستم خرداد ماه ۹۷ در سالن همایش  آکادمی کمیته ملی المپیک واقع در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شد که در این انتخابات ۶کاندید از جمله
 ١_محمدعلی جاویدی برازنده 
۲_غلامرضا جوادی 
٣_محمود حیدری
۴_مسعود خلیلی 
۵_علی محمد صفانیا 
۶_عبدالجلیل غیادی 
شرایط احراز پست ریاست فدراسیون سوارکاری کشور وشرکت در انتخابات را داشتند که به گفته دکتر عبدالجلیل غیادی از ورود وی به مجمع در دقایق آخر جلوگیری بعمل آمد!!

وی در گفتگو با عصر اترک ادامه داد:هدف من در شرکت در انتخابات پست ریاست فدراسیون سوارکاری کشور دفاع از جایگاه  سوارکاری و توسعه صنعت اسب  کشور است چرا که  در حال حاضر کاملا سوارکاری کشور  از گردونه رقابتهای جهانی،عقب افتاده است و در این میان نقش  اسب های ایرانی  در حوزه سوارکاری ایران ، خیلی کمرنگ  شده است.

 وی ادامه داد: متاسفانه مسئولان نگهبانی ورودی در محل آکادمی المپیک اجازه حضور در مجمع انتخابات را در دقایق آخر به من ندادند در حالی که من از کاندیداتوری ریاست فدارسیون سوارکاری انصراف نداده بودم و عدم صلاحیت هم نشده بودم . 

غیادی اضافه کرد: آن روز خواستم وارد مجمع شوم ولی مسئولان نگهبانی ورودی در محل آکادمی المپیک , عنوان کردند که جلوی نام من درج شده که نمیتوانم وارد مجمع شوم .

 کاندیدای ریاست فدراسیون سوارکاری در خصوص این که چرا نتوانست در مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری حاضر شود، اظهار داشت: بدلیل تخلفات آیین نامه ای متعدد از سوی مجمع انتخاباتی، در جریان کاندیداتوری ریاست فدراسیون،  من اعتراض کتبی خود را به وزیر ورزش و جوانان و سایر مراجع ذیربط داده بودم و تفاضای تعویق و تمدید مهلت قانونی انتخابات را کرده بودم.

وی ادامه داد: وقتی این موضوع ممانعت از ورود بنده  را از طریق دبیر مجمع پیگیری کردم وی گفت این کار بنا به اطلاع و  دستور آقای اسبقیان صورت گرفته است.

غیادی خاطرنشان کرد: زمانی که این اتفاق رخ داد به دبیر مجمع گفتم نامه‌ای به من بدهید که رسما در آن اعلام شود حق حضور در مجمع را ندارم که ایشان که خود نامه دعوت به مجمع بنده را در تاریخ ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ صدار کرده بود با کمال تعجب در لحظات اول شروع مجمع در دقیقه ۹۰ , نامه ای  با امضای خودشان را از طریق یکی از کارکنان مستقر در مجمع , برای اینجانب فرستاده بود که بدون هیچ دلیلی فقط نوشته بودند که بدلیل اینکه صلاحیت شما بعنوان کاندیدای ریاست فدراسیون احراز نشده است لذا بدینوسیله دعوتنامه مورخه ۱۲ خرداد ۹۷ کن لم یکن تلقی میگردد. 

وی تصریح کرد:  در حالیکه تا زمان شروع مجمع در تمام مکاتبات و اعلامیه ها, از بنده بعنوان کاندیدای ریاست فدراسیون نام برده بودند و حتی حداقل یکماه قبل هم ثبت نام انتخابات را انجام داده بودم و همچنین اساسنامه ها تاکید دارند که حتی در صورت اعتراض کاندیداها به احکام صادره , مسئولین مجمع موظف هستند تا تاریخ مجمع را برای رسیدگی به اعتراض ,حداقل یک هفته به تعویق بیاندازند.

وی افزود: این اقدام غیر قانونی در جلوگیری از ورود یک کاندیدا جامعه سوارکاری در کشور برای ورود به جلسه مجمع عملا تعداد تخلفات قبلی را کامل کرد و اکنون  بنده طبق اساسنامه، تقاضای ابطال انتخابات غیرقانونی مجمع و برگزاری سالم ودر سر فرصت مناسب و عادلانه آن را دارم.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک