پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۰۵۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ساعت ۷:۸

‍ ‍ برگزاری اولین جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد شهرستان راز و جرگلان

اولین جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد شهرستان راز و جرگلان امروز بعد از صرف افطاری در دادگستری شهرستان راز و جرگلان برگزار می شود.
 ‍ ‍ برگزاری اولین جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد شهرستان  راز و جرگلان ,


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان در گفتگو با خبرنگار عصر اترک ضمن دعوت از آحاد خیرین و عموم مردم نوع دوست شهرستان و کلیه مدیران و مسولان شهرستان به حضور در این ضیافت معنوی ، هدف از این جشن را جلب کمک های خیران به زندانیان جرایم غیرعمد که عمدتا براثر بی احتیاطی در رانندگی، عدم رعایت مقررات ایمنی حین کار، مهریه، نفقه ،چک بلامحل و .... ناگزیر گرفتار  زندان شده اند، اعلام کد.

مصطفی محمد پور ، دادستان راز و جرگلان همچنین دستگیری از خانوادهای زندانیان و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی ناشی از زندانی شدن سرپرست را از دیگر اهداف این جشن اعلام کرد.
  محمدپور  با بیان اینکه این آیین معنوی بر اساس سنت دیرینه و حسنه اسلامی در واپسین روزهای ماه نزول قرآن برگزار می شود برای اولین بار است که در سطح شهرستان برگزار می شود .
وی از خیران ونیکوکاران خواست با مشارکت و  همت و کمکهای خود ضمن آزادی زندانیان غیرعمد، به ماهها و سالها چشم انتظاری همسران و کودکان زندانیان پایان دهند.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک