جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۰۴۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ساعت ۰:۳۸
در گفت و گو با عصر اترک اعلام شد:

لغو ۲۸ روزه پروازهای آسمان از فرودگاه بجنورد/ابطال پرواز بجنورد- تهران در سوم خرداد ماه

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی بجنورد گفت: شرکت هواپیمایی آسمان اعلام کرده است که از دوم تا سی ام خرداد ماه جاری پروازهای مسیر بجنورد- تهران خود را لغو خواهد کرد.
لغو 28 روزه پروازهای آسمان از فرودگاه بجنورد/ابطال پرواز بجنورد- تهران در سوم خرداد ماه,

فرشاد ساکنی، مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی بجنورد در گفتگو با خبرنگار عصر اترک ، با اعلام این خبر اظهار کرد: همچنین شرکت هواپیمایی ماهان نیز اعلام کرده است که پرواز سوم خرداد ماه خود در مسیر بجنورد- تهران را لغو خواهند کرد.

ساکنی افزود: دو روز قبل ( 30 اردیبهشت ماه ) شرکت هواپیمایی آسمان طی ارسال نامه ای به فرودگاه بجنورد اعلام کرد که از دوم تا سی ام خرداد ماه جاری پروازهای مسیر بجنورد- تهران را لغو کرده است.

وی خاطرنشان کرد: این شرکت علت لغو پروازها را اعلام نکرده است.

وی تصریح کرد: فرودگاه بجنورد احتمال می دهد لغو پروازها به علت کمبود ناوگان هواپیمایی این شرکت باشد.

افزون بر این وی عنوان کرد: شرکت هواپیمایی ماهان نیز طی ارسال نامه ای به فرودگاه بجنورد اعلام کرده است پرواز روز سوم خرداد ماه مسیر بجنورد- تهران را لغو خواهد کرد.

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی بجنورد افزود: این شرکت هواپیمایی نیز علت لغو پرواز را اعلام نکرده است.

به گزارش عصر اترک، به طور کلی، برنامه پروازی شرکت هواپیمایی آسمان در مسیر بجنورد- تهران، نشست هواپیما در فرودگاه بجنورد در روز چهار شنبه 11 صبح و برخواست هواپیما از فرودگاه بجنورد به تهران 11.45 دقیقه است.

بر اساس این گزارش، به طور کلی، برنامه پروازی شرکت هواپیمایی آسمان در مسیر بجنورد- تهران، طی روزهای 2 شنبه، پنج شنبه و جمعه است که ساعت پروازی این شرکت طی این سه روز، نشست هواپیما در فرودگاه بجنورد ساعت 10 صبح و برخواست آن از فرودگاه بجنورد به تهران ساعت 10.30 دقیقه صبح است.

انتهای پیام/

 

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


نظرات شما
شهروند | 1397/03/02
0
0
این داستان فرودگاه بجنورد از سریالهای خارجی هم پیچیده تر و دنباله دار تر شده. غیر از دو شرکت هواپیمایی آسمان و ماهان هیچ شرکت هواپیمایی دیگه ای توی ایران وجود نداره؟چرا اونها به بجنورد پرواز نمیزارن؟ دکتر قربانی در مصاحبه ای با ایسنا در 26 اسفند ماه گفته بودند قراره دو پرواز هفتگی توسط ایران ایر با هواپیماهای جدید برقرار بشه پس چی شد؟ همچنین اقای پورعیسی هم در 26 فروردین در مصاحبه با ایسنا از برقراری منظم هفته ای دو پرواز شرکت آسمان در بهار و تابستان در فرودگاه خبر داده بودند اینها که نیامده کنسل شدند؟ همچنین ایشون از آمادگی استانداری برای چارتر کردن پرواز و همچنین مذاکره با هواپیمایی اتا خبر دادند نتیجه اون مذاکرات به کجا رسید؟
نام :
ایمیل
نظر
ناشناس | 1397/03/03
0
0
هواپیمایی اترک را چه کسانی تاسیس کردند و پایگاهش کجاست؟ لطفا روشنگری کنید.
نام :
ایمیل
نظر
با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
پاسخ ها به این نظر
شهروند | 1397/03/05
0
0
آخ گفتی برادر من این داستان اترک هم مثل مسئله فرودگاه خیلی پیچیده بود اترک میگفت حمایت نمیشیم استانداری میگفت در پرداخت هزینه ها بهشون کمک میکنیم آخرش هم نفهمیدیم کی راست میگه کی دروغ/ حداقل استانداری یک سند پرداختی به هواپیمایی اترک رو منتشر کنه تا بفهمیم اونها سر قولشون بودن و هواپیمایی اترک بد عهدی کرده به امید روزی که مسئولین کشور ما خصوصا مسئولین استان حرفهاشون رو با مستندات ارائه کنن
دانشجو | 1397/03/05
0
0
پارسال موسسه اشراق بجنورد اعلام نمود هر کسی برای ثبت نام مراجعه کنه از 2 ترم رایگان برخورداره بعد که ثبت نام کردیم اعلام کردند چون حد نصب رعایت نشده امکان دو ترم رایگانی نیست. که این موضوع در هیچ کدام از تبلیغات ها نبوده و هر کی هم بخواد انصراف بده کلی پول ازش می گیرند در این خصوص به دانشگاه دولتی که نقش ناظر را بر عهده دارند نیز مراجعه نمودیم ولی هیچگونه رسیدگی نشد
نام :
ایمیل
نظر
با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک