جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۰۳۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ساعت ۶:۳۹
بر اثر بارندگی های دو روز اخیر در خراسان شمالی رخ داد:

خسارت به تاسیسات آب شرب ۱۰ روستا و اراضی کشاورزی استان/رسوب گل و لای در جاده های ۴ شهرستان

معاون دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: بر اثر بارندگی های دو روز گذشته و جاری شدن سیلاب در استان به تاسیسات آب شرب 10 روستا در شهرستان شیروان و اراضی زراعی و باغی برخی از شهرستان های خراسان شمالی خسارت وارد شد که کارشناسان در حال ارزیابی خسارت ها وارده هستند.
خسارت به تاسیسات آب شرب 10 روستا و اراضی کشاورزی استان/رسوب گل و لای در جاده های 4 شهرستان,

محسن قادری، معاون دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی در گفت و گو با عصر اترک، با بیان اینکه بر اثر بارندگی های دو روز گذشته در خراسان شمالی، در سطح استان سیلاب جاری شده است، اعلام کرد: در حال حاضر کارشناسان ادارات ذی ربط در حال ارزیابی از وضعیت خسارت وارده به ابنیه، تاسیسات، اراضی کشاورزی و واحدهای دامی هستند.

قادری در ادامه بیان کرد: بر اثر بارندگی های دو روز گذشته در شماری از مسیر راه های روستایی، اختلال در تردد خودروها بوجود آمد که رانندگان با احتیاط مسیر را طی می کردند.

وی همچنین اعلام کرد: بر اثر بارندگی ها و سیلاب جاری شده به تاسیسات آب شرب 10 روستای بخش قوشخانه از شهرستان شیروان نیز آسیب وارد شد که در حال حاضر آبرسانی با تانکرهای سیار در حال انجام است و کارشناسان شرکت آب و فاضلاب روستایی برای انجام تعمیرات به منطقه اعزام شده اند.

معاون دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: خاطر نشان کرد: به اراضی زراعی و باغی برخی از شهرستان های خراسان شمالی نیز خسارت وارد شده است که کارشناسان در حال ارزیابی وضعیت هستند.

علاوه بر این، محمد مشتری، معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی نیز اعلام کرد: بر اثر بارندگی های دو روز گذشته گل و لای در سطح جاده های شهرستان های راز و جرگلان، بجنورد، شیروان و مانه و سملقان رسوب کرده است که اکیپ های راهداری استان در حال پاکسازی سطح جاده ها هستند.

افزون بر این، مشتری یادآور شد: در شهرستان شیروان نیز در یک مسیر جاده ای، جاده تخریب شده است.

انتهای پیام/

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک