پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۰۳۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ساعت ۶:۳۴
بخشدار غلامان:

 ۷۰درصد زمین های زراعی غلامان تخریب شدند

بخشدار غلامان گفت: 70 تا  100 درصد زمین های زراعی و باغات بخش غلامان از توابع شهرستان راز و جرگلان بر اثر بارش باران و تگرگ روز گذشته تخریب شدند.
 70درصد زمین های زراعی غلامان تخریب شدند,

جواد جوان نوش، بخشدار غلامان در گفتگو با عصر اترک اظهار کرد : بارش باران از ساعت ۱۲ روز گذشته شروع شدو به تدریج سبب جاری شدن سیلاب و خسارت به بخش وسیعی از زمین های زراعی منطقه شد.

 

وی افزود: جاری شدن سیلاب باعث انسداد ۵۰ کیلومتر از راه های مواصلاتی سوخسوهاشم به پرسه سو علیا و غلامان به سوخسوهاشم شد .

 

جوانوش با اشاره به تخریب ۷۰ درصدی دو آبنما در محور غلامان و سوخسوهاشمف ادامه داد: در همین روستاها سیل بعد از تخریب معابر به داخل منازل نیز نفوذ کرده و دیوار یک منزل در سوخسو رحیمی و دیوار حیاط یک خانه در سوخسوهاشم شده است .

 

جوانوش اظهار داشت : زمین های زارعی و باغات دو روستای غلامان و سوخسوهاشم که در حدود ۷۰۰ هکتار و شامل گندم و جو دیم و آبی، کلزا، یونجه، گردو و بادام بود نیز بین ۷۰ تا صددرصد خسارت دید.

 

وی همچنین با اشاره به تخریب ۷۰ کیلومتر جاده بین مزارع در این بخش خاطرنشان کرد: ماشین آلات راه وشهرسازی از شب گذشته اقدام به بازگشایی معابر کردند و پاکسازی رسوب نیز بزودی انجام خواهد شد.

 

بخش غلامان دارای 14 روستا و  ۱۱ هزار نفر جمعیت دارد.

خبرنگار:رحیمی

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک