شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس پاسخ مسئول | کد خبر: ۲۸۰۳۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ساعت ۴:۱۸

پاسخ روابط عمومی شبکه بهداشت راز و جرگلان به حرف مردمی

پاسخ شبکه بهداشت راز و جرگلان در پاسخ به حرف مردمی و بی نظمی در توزیع بسته های حمایتی از مادران بار دار : بسته حمایتی تغذیه ای، با هدف رفع مشکلات تغذیه ای مادران، هر دو ماه یکبار با همکاری بنیاد علوی و شبکه های بهداشت و درمان شهرستانها، برای مادران باردار و شیرده واجد شرایط و نیازمند بصورت متمرکز و در مراکز شهرستانها توزیع می گردد.

شهرستان راز و جرگلان تنها شهرستانی است که با توجه به محرومیت منطقه و در جهت رفاه حال مادران، با همت و تلاش مدیریت شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان و همکاری سایر ارگانها مثل بخشداریها ، دهیاریها، بهزیستی، کمیته امداد و ... با وجود چالشها و مشکلات فراوان در امر حمل و نقل، این سبدهای کالا در محل مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان، توزیع می شود.

 

در حال حاضر 700 مادر شیرده و باردار شهرستان تحت پوشش این برنامه حمایتی می باشند.

 

توزیع بسته ها با حضور نماینده بنیاد علوی در مراکز راز، تنگه ترکمن،غلامان، ابریشم ، یکه صعود، باغلق و حصارچه طی دو روز به نوبت انجام میگردد. ساعت حضور مردم جهت تحویل گرفتن بسته ها در هر مرکز بر اساس برنامه اعلام می شود ولی حضور مادران و همراهانشان پیش از ساعت مقرر معمولا وجود دارد.

 

همچنین با توجه به مشکلات در حمل و نقل کالا، امکان تاخیر در رسیدن سبدها وجود دارد.ضمن اینکه پیش از رسیدن نماینده بنیاد و آغاز توزیع، فرآیندهایی از قبیل تکمیل پرونده و بررسی مدارک نیاز به زمان دارد.

 

لذا با توجه به این مشکلات و تعداد زیاد بسته ها و علیرغم تمام تلاشها جهت توزیع منظم و به موقع، ازدحام مردم در محل توزیع بسته ها امری طبیعی بوده و در هر صورت وجود خواهد داشت.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک