چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۰۳۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ساعت ۳:۰
مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی:

شعبه اقماری تامین اجتماعی بام وصفی آباد اسفراین افتتاح و راه اندازی شد

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی از افتتاح و آغاز بکار شعبه اقماری تامین اجتماعی بام و صفی آباد اسفراین خبرداد.
شعبه اقماری تامین اجتماعی بام وصفی آباد اسفراین افتتاح و راه اندازی شد,

محمد علی عباس زاده وحید، مدیرکل تامین اجتماعی خراسان در گفتگو با خبرنگار عصر اترک، با اعلام این خبر استقرار نمایندگی تامین اجتماعی در منطقه محروم بام و صفی آباد را نقطه عطفی در مسیر رشد و توسعه همه جانبه این منطقه دانست .

وی از آمادگی کامل کارکنان ستادی و شعبه اسفراین برای همکاری با شعبه اقماری بام وصفی آباد خبرداد و گفت: هرگونه تلاش و کوششی که لازمه رشد و شکوفایی این بخش باشد، انجام می دهیم.

وی در ادامه به ارائه آماری از وضعیت خدمات رسانی شعبه تامین اجتماعی اسفراین پرداخت و به برخی از مشکلات ومسائل پیش رو سازمان تامین اجتماعی اشاره واعلام کرد: شعبه اقماری بام وصفی آباد دو روز در هفته به مخاطبین و بیمه شدگان خود خدمات رسانی خواهد کرد.

نماینده مردم اسفراین درمجلس شورای اسلامی نیز افتتاح این شعبه را زمینه ساز بستری برای توسعه و رشد روز افزون این منطقه عنوان کرد.

هادی قوامی افزود: افتتاح نمایندگی تامین اجتماعی دراین منطقه محروم،  قطعا در جذب سرمایه گذاران و پیمانکاران موثر خواهد بود و این مهم مرهون تلاش های مدیران و کارکنان اداره کل تامین اجتماعی استان است.

وی با اشاره به اخذ مجوز احداث راه منطقه بام وصفی آباد به خط و مسیر ترانزیتی قوچان ، حضور دفتر نمایندگی تامین اجتماعی در منطقه بام و صفی آباد را فاکتوری مهم در جهت توسعه این منطقه عنوان کرد.

وی افزود: منطقه تاریخی بام وصفی آباد دارای پتانسیل های بالقوه ای است که قطعا نیازمند جذب اعتبارات ویژه ای برای بالفعل شدن است.

وی به معادن بسیار غنی این منطقه اشاره کرد و اظهارداشت: به طور حتم حضور تامین اجتماعی به عنوان یک سازمان خدمات رسان و اقتصادی بزرگ و با اهمیت می تواند به توسعه و رشد همه جانبه این منطقه بیافزاید.

به گزارش عصر اترک، منطقه بام و صفی آباد اسفراین 18 هزار جمعیت دارد، شهر صفی آباد که شعبه اقماری تامین اجتماعی مستقر است 4 هزار جمعیت دارد و درحال حاضر 850 بیمه شده اصلی و 120 مستمری بگیر  در این شهر از خدمات تامین اجتماعی بهره مند هستند.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک