پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۰۳۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ساعت ۰:۵۲
مدیر کل تامین اجتماعی خراسان شمالی خبر داد:

مشوق های سازمان تأمین اجتماعی به کارفرمایان برای جذب نیروی جدید

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی از اعلام مشوق های سازمان تأمین اجتماعی به کارفرمایان برای جذب نیروی جدید  درسال جاری خبرداد.
مشوق های سازمان تأمین اجتماعی به کارفرمایان برای جذب نیروی جدید,

محمد علی عباس زاده وحید، مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار عصر اترک در رابطه با  شرایط معافیت از پرداخت حق بیمه برای جذب نیروی جدید و حمایت از نیروی کار درسال جاری گفت: براساس   دستور مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در اجرای قانون مشوق های کارفرمایی، کارفرمایانی که نیروی جدید دارای کمتر از یک سال سابقه بیمه پردازی و دارای مدارک کارشناسی و بالاتر که در مراکز کاریابی ثبت نام کرده اند؛ را به کار گیرند برای مدت ۲سال از پرداخت حق بیمه معاف خواهند بود.

وی افزود: به همین منظور  کارگاه هایی که افراد واجد شرایط در این قانون را به کار می گیرند بایستی فعال و دارای کد کارگاهی تأمین اجتماعی باشند .

وی ادامه داد : همچنین  در ازای هر دو نفر بیمه شده فعلی می توانند یک نفر نیروی جدید را با استفاده از معافیت های مقرر در این قانون جذب کنند.

عباس زاده اظهارکرد: دراین راستا افرادی که بر اساس این قانون تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی قرار می گیرند بایستی حداکثر دارای ٣٤ سن باشند و حداقل از ٣ ماه قبل در مراکز کاریابی رسمی ثبت نام کرده باشند.

وی افزود: این قانون در راستای حمایت از تولید و کالای ایرانی و به منظور توسعه اشتغال جوانان به اجرا در آمده است امیدواریم  زمینه ساز جذب بیشتر نیروی کار و توسعه اشتغال باشد.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک