شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۰۳۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ساعت ۱:۱۵
سرپرست شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان خبر داد:

ویزیت رایگان بیماران در راز و جرگلان

سرپرست شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان ویزیت رایگان بیماران را از مهم ترین برنامه های هفته سلامت در این شهرستان عنوان کرد.
ویزیت رایگان بیماران در راز و جرگلان,

نعمتی در گفتگو با خبرنگار عصر اترک، اظهار کرد: ویزیت رایگان بیماران در روستاهای سیاری شهرستان و مراقبت های بهداشتی گروه های سنی جوانان، میانسالان و سالمندان در این روستاها از جمله مهم ترین برنامه ها در این هفته به شمار می رود.

وی برنامه اصلی شبکه در این هفته را ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به همه گروه های سنی در روستاهای سیاری ، محروم و دورافتاده تر عنوان نمود.

نعمتی هفته سلامت و سایر مناسبت های بهداشتی را فرصتی مغتنم جهت معرفی خدمات نوین سلامت و مراقبت های ویژه گروه های سنی مختلف به مردم عنوان کرد و افزود: طی هفته سلامت و هفته پس از آن که هفته جوان نامگذاری شده، مراقبت های ادغام یافته گروه های سنی جوانان، میانسالان، سالمندان، خدمات نوین سلامت، خطرسنجی سکته های قلبی، مغزی و سرطان ها و ... به گروه های مختلف مردم از جمله کارکنان آموزش و پرورش ، جوانان هلال احمر و ... طبق برنامه ارائه می شود.

به گفته وی برگزاری همایش سبک زندگی سالم ، مسابقات ورزشی برای گروه های آقایان و بانوان، اردوی کوهنوردی پرسنل بهداشتی و درمانی، دوچرخه سواری نمادین مسئولان و مدیران، اجرای برنامه زمین پاک در شهر و روستاها، کلاس های آموزشی در مدارس و خانه های بهداشت، برگزاری مسابقات جدول و کاردستی با مواد دور ریختنی برای دانش آموزان و سفیران سلامت و سخنرانی پزشکان در محل نماز جمعه و جماعات اهم برنامه های  هفته سلامت در شهرستان راز و جرگلان می باشد.

نعمتی با اشاره به شعار امسال سازمان جهانی بهداشت با عنوان "پوشش همگانی سلامت، برای همه و درهمه جا" ، خاطرنشان کرد: فعالیت های هفته سلامت بر اساس این شعار که  از مهم ترین اهداف طرح تحول سلامت نیز می باشد و با توجه به روز شمار اعلام شده، جهت اجرا در تمام نقاط شهرستان برنامه ریزی شده است.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک