جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۰۳۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ساعت ۱:۲۲

تشییع پیکر آیت الله مهمان نواز در بجنورد آغاز شد

پیکر مرحوم آیت الله حبیب الله مهمان نواز، نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری مجلس خبرگان رهبری با حضور نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، مسئولین اجرایی و قشر های مختلف مردم در بجنورد تشییع شد.
تشییع پیکر آیت الله مهمان نواز در بجنورد آغاز شد,

به گزارش عصر اترک، در این مراسم که از مقابل مسجد انقلاب بجنورد  به سوی مصلای امام خمینی (ره)  انجام شد، آیت الله هاشمی و آیت الله عالمی نمایندگان خبرگان رهبری، حجت الاسلام یعقوبی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران دستگاههای اجرایی خراسان شمالی و آحاد مختلف مردم حضور دارند.

پیکر آیت الله مهمان نواز پس از تشییع و اقامه نماز میت در آستان امامزاده سلطان سید عباس (ع) بجنورد به خاک سپرده می شود.

آیت الله حبیب الله مهمانواز، نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری پس از عمری مجاهدت بعد از ظهر یکشنبه دار فانی را وداع گفت.

وی نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سابق بجنورد بود و سالیان متمادی در مسیر آرمان های انقلاب اسلامی به انجام وظیفه پرداخت.

وی متولد سال ۱۳۰۵ در روستای کاریزک کال نیشابور بود.

آیت الله مهمان نواز، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و در هجدهم شهریورماه سال ۱۳۵۹، با حکم امام خمینی(ع) به عنوان امام جمعه بجنورد منصوب شد و بعد از ۳۲ سال اقامه نماز این شهر، به دلیل کهولت سن و وضعیت جسمانی ضعیف، از این سمت کناره گیری کرد.

وی در تاریخ ۲۳ تیرماه سال ۱۳۹۱ آخرین نماز جمعه بجنورد به امامت خود را در مصلای امام خمینی (ره) اقامه و با مردم این شهر خداحافظی کرد.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک