جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۰۳۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ساعت ۵:۱۰

برخورد خودروی باری ایسوزو با کشنده باری ۲ کشته و زخمی برجای گذاشت

رئیس پلیس راه خراسان شمالی از کشته و زخمی شدن ۲ نفر در اثر برخورد یک دستگاه خودروی باری ایسوزو با کامیون کشنده در محور بیدک به بجنورد خبر داد.
برخورد خودروی باری ایسوزو با کشنده باری 2 کشته و زخمی برجای گذاشت,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، سرهنگ علیرضا حسین زاده  گفت: در اولین ساعت بامداد امروز برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محور روستای بیدک به بجنورد ماموران پلیس راه سریعا در محل حاضر شدند.

 

این مقام انتظامی ادامه داد: برابر اعلام کارشناسان این تصادف در اثر برخورد یک دستگاه خودروی ایسوزو و کشنده باری بوده است.

 

سرهنگ حسین زاده بیان داشت: کارشناسان علت این برخورد را عدم توجه به جلو از طرف راننده خودروی ایسوزو در اثر خستگی و خواب آلودگی اعلام کردند .

 

این مقام انتظامی اظهار داشت : متاسفانه در این حادثه سرنشین خودروی ایسوزو در اثر شدت جراحات وارده در دم فوت و راننده این خودرو هم مجروح که به مرکز درمانی انتقال داده شد.

 

رئیس پلیس راه استان در پایان از تمامی رانندگان خواست تا در هنگام خستگی و خواب آلودگی از رانندگی پرهیز کنند تا دیگر شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

 

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک