پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۰۳۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ساعت ۲:۱۰

پیام تسلیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پی ارتحال آیت الله مهمان نواز

 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی طی پیامی رحلت عالم مجاهد حضرت آیت آیت الله حاج حبیب الله مهمان نواز را تسلیت گفت.
پیام تسلیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پی ارتحال آیت الله مهمان نواز,

به گزارش عصر اترک، متن پیام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إذا مات العالم ثلم فی الإسلام ثلمة لا یسدّها شی‌ء إلی یوم القیامة

ارتحال جانسوز عالم ربانی؛ مبارز و مجاهد خستگی ناپذیر، یار وفادار انقلاب اسلامی، عضو  چهار دوره مجلس خبرگان رهبری، حضرت آیت الله حاج حبیب الله مهمان نواز(ره)   که همواره در عرصه های مختلف و فراز و نشیب های انقلاب در کنار مردم انقلابی استان خراسان شمالی و شهر بجنورد بوده و منشا خدمات ارزشمندی برای نظام جمهوری اسلامی و مردم خطه باب الرضا- گنجینه معرفتها بودند؛ موجب تاثر و تالم همگان گردید.

زحمات، مجاهدت ها و جانفشانی های بی دریغ این عالم فقید در دوران ستم شاهی  و پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ایراد خطبه های جانفزای ایشان در نماز پرصلابت جمعه بجنورد  و مدیریت ایشان در بسیج نیروهای انقلاب در استان خراسان شمالی بر کسی پوشیده نیست و فقدان این عزیز سفرکرده ضایعه ای بزرگ برای دوستداران انقلاب است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی این ضایعه تأسف بار را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، علما، روحانیون و طلاب حوزه های علمیه، مردم ولایتمدار خراسان شمالی و بازماندگان و بیت مکرم ایشان تسلیت گفته، از عموم هم استانی های عزیز دعوت می کند تا در مراسم تشییع این عالم نستوه  که روز سه شنبه ۴/۲/۱۳۹۷ ساعت ۹صبح از مقابل مسجد انقلاب بجنورد برگزار می گردد، شرکت فرمایند.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک