جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۰۳۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ساعت ۲:۵۰

۲۵۷ اثر به دبیرخانه علمی همایش ملی «سبک زندگی امام سجاد علیه السلام» رسید

دبیر علمی همایش ملی «سبک زندگی امام سجاد علیه السلام» از وصول ۲۵۷ اثر در بخش مقاله و اینفوگرافی خبر داد.
۲۵۷ اثر به دبیرخانه علمی همایش ملی «سبک زندگی امام سجاد علیه السلام» رسید,

به گروه دریافت خبر عصر اترک ؛ حجت الاسلام حجت سالاری مکی، دبیر علمی همایش ملی «سبک زندگی امام سجاد علیه السلام گفت: با توجه به تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه همایش ملی «سبک زندگی امام سجاد علیه السلام» تا بیستم فروردین ماه سال جاری، در نهایت ٢٥٧ اثر شامل ١٩٧ اثر در بخش مقاله و ٦٠ اثر در بخش اینفوگرافی به دبیرخانه علمی همایش رسید.

 

مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی  با بیان اینکه هفت داور از اساتید حوزه علمیه خراسان، داوری آثار را بر عهده دارند، اعلام کرد: داوری آثار تا پنجم اردیبهشت ماه پایان می یابد و آثار برتر در قالب کتاب به چاپ می رسد.

 

وی با تأکید بر ضرورت تبیین سبک زندگی امام سجاد علیه السلام و محور قرار دادن صحیفه سجادیه، به برگزاری سلسله نشست هایی با محور صحیفه سجادیه در حوزه های علمیه شهرستان ها اشاره کرد و اظهارداشت: تا کنون پنج نشست تخصصی در حوزه های علمیه شهرستان های بجنورد و شیروان برگزار شده و در سایر شهرستان ها هم اجرایی می شود.

 

مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی، به برگزاری کارگاه های آموزشی حول محور اعلام شده در ١٤ مسجد مزین به نام امام سجاد علیه السلام هم اشاره کرد و افزود: این کارگاه ها از یکم اردیبهشت ماه همزمان با سالروز ولادت امام سجاد علیه السلام به مدت ۱۴ شب در مساجد شهرستان ها و با حضور اساتید حوزه های علمیه  و مرکز تخصصی صحیفه سجادیه برگزار می شود.

 

گفتنی است؛ همایش ملی اقتصاد مقاومتی و مقاوم سازی فرهنگی در سبک و سیره زندگی امام سجاد علیه السلام، نیمه دوم اردیبهشت ماه سال جاری در بجنورد برگزار می شود.

 

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک