شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۰۳۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ساعت ۵:۳۱

آتش‌سوزی در یک ساختمان جان پیرمرد معلول را گرفت

 						آتش‌سوزی در یک ساختمان جان پیرمرد معلول را گرفت 					,

ساعت ١٢:٢٧روز چهارشنبه یک مورد آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در خیابان آیت‌الله کاشانی، خیابان بهنام به سامانه ١٢٥ سازمان آتش‌نشانی اعلام شد و بلافاصله ٣ ایستگاه همراه خودرو و تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند.

به گزارش شهروند، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مرگ پیرمردی بر اثر آتش‌سوزی در ساختمانی در خیابان آیت‌الله کاشانی خبر داد.

جلال ملکی در مورد این حادثه اظهار کرد: ساعت ١٢:٢٧روز چهارشنبه یک مورد آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در خیابان آیت‌الله کاشانی، خیابان بهنام به سامانه ١٢٥ سازمان آتش‌نشانی اعلام شد و بلافاصله ٣ ایستگاه همراه خودرو و تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با اشاره به این‌که آتش‌سوزی در یک واحد حدودا صد متری در طبقه دوم یک ساختمان ٤ طبقه ٦ واحدی رخ داد، افزود: اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که فردی در این واحد محبوس است و آتش از یکی از اتاق‌خواب‌های این واحد آغاز شده و به بخش‌های دیگر سرایت کرده است.

وی افزود: دود غلیظی این واحد و واحدهای بالایی را فرا گرفته بود و افرادی هم در طبقات دیگر محبوس‌شده بودند. گروهی از آتش‌نشانان به طبقات بالایی رفتند، گروهی دیگر هم مشغول اطفای آتش شدند و همزمان به اتاق نفوذ کردند که در این اتاق آقایی حدودا ٨٠ساله که دچار معلولیت و محدودیت حرکتی بود، حضور داشت که دچار سوختگی‌های شدید شده بود و پس از معاینه عوامل اورژانس مشخص شد این فرد جان خود را از دست داده است.
ملکی همچنین به نجات افراد از طبقات دیگر نیز اشاره کرد و گفت: ٤نفر دیگر هم از این طبقات خارج شدند و بین آنها آقا و خانمی حدودا ٨٠ ساله دچار دودگرفتگی شده بودند که تحویل عوامل اورژانس شدند. سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اضافه کرد: آتش‌نشانان آتش را خاموش کردند، عملیات ایمن‌سازی و تخلیه دود هم انجام شد و درحال حاضر کارشناسان مشغول بررسی علت حادثه هستند. وی همچنین توصیه کرد: به خانواده‌هایی که افرادی در خانه آنها زندگی می‌کنند که دچار محدودیت برای انجام کارهای روزانه هستند، توصیه می‌شود این افراد را در خانه تنها نگذارند و فردی برای پرستاری از آنها در خانه حضور داشته باشد.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com

برچسب ها:

با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک