جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۰۳۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ساعت ۴:۲۱

ایران اسلامی مقتدرانه مقابل تهدیدها می ایستد/ توان موشکی قدرت کشور را دوچندان کرده است

استاندار خراسان شمالی گفت: ایران اسلامی مقتدرانه در مقابل هر گونه تهدیدها از آرمان های انقلاب و اسلام دفاع می کند.
ایران اسلامی مقتدرانه مقابل تهدیدها می ایستد/ توان موشکی قدرت کشور را دوچندان کرده است,

به گزارش عصر اترک،  محمدرضا صالحی، استاندار خراسان شمالی چهارشنبه در آیین رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش اظهار کرد: امام خمینی (ره) پس از سرکوب غائله گنبد و کردستان توسط ارتش و زمزمه های انحلال ارتش،  با صدور پیامی در 29 فروردین سال 58 این روز را روز ارتش و نیروی زمینی نام گذاری کردند.

صالحی با اشاره همکاری آمریکا، انگلیس و فرانسه  در حمله به سوریه و تهدید تلویحی کشورمان از سوی رئیس جمهوری آمریکا گفت: نظام اسلامی ایران، از تجمیع دشمنان هیچ هراسی ندارد.

وی تاکید کرد: نیروهای مقتدر ارتش، سپاه و بسیج ایران با آمادگی کامل و با توان بالا و بدون هیچ واهمه ای در برابر بدخواهان ایستاده است.  

 

توان موشکی قدرت کشور را دوچندان کرده است

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی نیز در این آیین بر هوشیاری، آمادگی، به روز بودن و افزایش توان دفاعی و رزمی نیروهای مسلح تأکید کرد و گفت: توان موشکی ایران، قدرتی دوچندان به کشور بخشیده است.

 

حجت الاسلام یعقوبی اظهار کرد: هر کشوری که نیروهای مسلح قوی و مقتدر داشته باشد، قطعا در دنیا سربلند و سرافزار خواهد بود و امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی، دنیا از ایران حساب می برد.

 

وی در ادامه تصریح کرد: دردنیای استکباری امروز برای پایمال نشدن حق باید نیروهای مسلح قدرتمند داشت تا کسی توان دخالت و نفوذ به کشور را نداشته باشند.

 

امام جمعه بجنورد امنیت ایران در منطقه و جهان را ستود و گفت: ایران اسلامی به واسطه بازوان توانمند مقام معظم رهبری، نیروهای سپاه، ارتش، نیروهای نظامی و بسیج به امنیت پایدار رسیده و کشوری سربلند، آبرومند و عزتمند را تشکیل داده است.

 

 ارتش آمادگی کامل برای دفاع از کشور دارد

فرمانده تیپ مستقل 130 پیاده شهید دلجویان ارتش خراسان شمالی نیز گفت:  ارتش آمادگی کامل برای دفاع و خدمت رسانی به کشور را دارد.

امیر سرتیپ ابراهیم گلگلی بالا بردن توان دفاعی و قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح را از راه های جلوگیری از تهدیدات دشمن برشمرد و تصریح کرد:  ارتش در طول چهار دهه از عمر انقلاب، نقش تاثیرگذاری در تامین امنیت و دفاع از کشور داشته و همواره مدافع نظام اسلامی بوده است.

وی خاطر نشان کرد: ارتش همواره برای مردم و در کنار مردم در عرصه های مختلف حضور داشته است و اکنون نیز برای خدمات رسانی به کشور، آمادگی کامل دارد.

به گزارش عصر اترک، در این آیین یگان های نمونه تیپ مستقل 130 پیاده ارتش 'شهید عبدالله دلجویان'، نیروی انتظامی، مرزبانی، سپاه حضرت جوادالائمه (ع) و بسیج از مقابل کلام الله مجید، تمثال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب رژه رفتند.

انتهای پیام /

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک