چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۰۲۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ساعت ۶:۲۰
استاندار خراسان شمالی:

تبعیض و رانت ریشه بسیاری از آسیب های اجتماعی هستند/ آسیب های فضای مجازی را بشناسیم

استاندارخراسان شمالی تبعیض و رانت را ریشه بسیاری از آسیب های اجتماعی عنوان کرد و گفت: باید جلوی تبعیض و رانت در کشور گرفته شود تا یک عده غنی و یکسری افراد مجبور به دزدی و آسیب نشوند.
تبعیض و رانت ریشه بسیاری از آسیب های اجتماعی هستند/ آسيب های فضای مجازی را بشناسیم,

به گزارش عصر اترک، محمدرضا صالحی در همایش آسیب های اجتماعی استان در سالن بصریت دانشگاه پیام نور بجنورد اظهار کرد: بعد از انقلاب صنعتی، نوع آسیب های اجتماعی از  بحث مسائل فردی به مسائل گروهی تغییر کرد.

 

وی تصریح کرد: امروزه شاهد هستیم ، آسیب هایی از جمله اعتیاد، طلاق، فقر فرهنگی و اقتصادی در حال از بین بردن جوامع انسانی هستند.

 

وی تاکید کرد: ریشه های آسیب های اجتماعی در تبعیض است و این مسئله قابل جبران نیست بنابراین باید با آن مقابله شود.

 

استاندار خراسان شمالی به آسیب های فضای مجازی اشاره کرد و گفت: فضای مجازی در واقع امروز به سمتی رفته است که تمامی امورات فضای واقعی در آنجا می گیرد و به نوعی خود فضای واقعی شده است بنابراین باید آسیب های این فضا شناسایی شود.

 

صالحی افزود: باید همراه نسل جوان حرکت کنیم و از فضای مجازی به عنوان یک فرصت و پایگاه علمی برای محکم کردن وابستگی های خانوادگی استفاده کنیم.

 

وی خواستار تبلیغ کارکردهای مثبت فضای مجازی و محاسن آن شد و افزود: اساتید، دانشجویان و اصحاب علم  اندیشه همت کنند و خانواده ها را با محاسن اینترنت و فناوری نوین آشنا کنند.

 

صالحی به حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی برای جلوگیری از انحراف مجدد آن ها اشاره کرد و یادآور شد: در مصوبات دولتی تصریح شده که اولویت در حمایت از کالای داخلی با تولیدی هایی باشد که افراد آسیب دیده اجتماع را در مجموعه خود به کار گرفته اند و از مجموعه هایی که افراد آسیب دیده را بکارگرفته اند قدر دانی کرد.

 

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک