جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۰۲۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ساعت ۶:۴

افزایش ۵ برابری حضور گردشگران در شهرستان راز و جرگلان

       مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان رازوجرگلان از افزایش ۵ برابری مسافران و گردشگران نوروزی در شهرستان رازوجرگلان خبر داد. 
افزایش ۵ برابری حضور گردشگران در شهرستان راز و جرگلان,

قاسم بهادری در گفتگو با عصر اترک گفت: از زمان آغاز رسمی سفرهای نوروزی تا به امروز تعداد قریب به 300 نفر در اقامتگاههای بوم گردی، و مراکز اسکان آموزش و پرورش شهرستان رازوجرگلان اقامت و اسکان داشتند که نسبت به کل نوروز سال گذشته افزایش 5 برابری رانشان می دهد.
 
وی تبلیغات و معرفی جاذبه های متنوع گردشگری در شهرستان از جمله، تنوع قومی و فرهنگی، اسب اصیل ترکمن، صنایع دستی، سوغات و غذاهای بومی و محلی، طبیعت بکر و گیاهان دارویی و  اقامتگاه های بوم گردی در شهرستان از طریق رسانه ها و فضای مجازی و همچنین شرکت صنعتگران و مدیران اقامتگاه ها در نمایشگاه ها وجشنواره های سراسر کشور را از عوامل این افزایش می داند. 
 وی ابراز امیدواری کرد در صورت تبلیغات گسترده و همت مردم شهرستان در حفظ جاذبه های موجود از جمله، طبیعت بکر، بافت های سنتی روستایی، صنایع دستی، پرورش اسب و حفظ فرهنگ بومی این آمار افزایش یابد.
رازوجرگلان ۳۷ اثر ثبت شده ملی دارد.

خبرنگار:رحیمی 
انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک