یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۰۲۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ساعت ۷:۱۷
فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین:

کاهش ۱۲ درصدی جرایم در اسفراین/افزایش ۴۴ درصدی فوتی تصادفات برون شهری

فرمنده انتظامی شهرستان اسفراین در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در سال 96 میزان جرایم در سطح شهرستان کاهش 12 درصدی داشته و میزان فوتی های تصادفات برون شهری افزایش 44 درصدی داشته است.
کاهش 12 درصدی جرایم در اسفراین/افزایش 44 درصدی فوتی تصادفات برون شهری,
به گزارش عصر اترک به نقل از  سپهرآیین ، سرهنگ جاوید مهری فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان در رابطه با  عملکرد ناجا شهرستان در سال 96 اظهار کرد: با همیاری و همکاری مردم ، ادارات مرتبط و تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی شهرستان علی رغم برخی مشکلات در سطح جامعه ، شهرستان اسفراین از وضعیت امنیتی مطلوبی برخوردار است.

وی با اشاره به میزان خسارات چهارشنبه آخر سال گفت: امسال به دلیل رعایت نکات ایمنی و امنیتی از سوی خانواده ها نسبت به سال گذشته کم ترین میزان خسارت را در چهارشنبه اخر سال داشته ایم.

وی افزود: در سال 96 با تلاش شبانه روزی نیروی های فرماندهی انتظامی شهرستان اسفراین جرایم از جمله سرقت ها در سطح شهرستان کاهش 12 درصدی نسبت به سال گذشته داشته است.

سرهنگ مهری با بیان افزایش تصادفات درون شهری در سطح شهرستان تصریح کرد: در سال 96 به دلیل رعایت نکردن مقررات ایمنی و ترافیکی از سوی رانندگان ، 167 مورد تصادف درون شهری رخ داده  که منجر به فوت پنج نفر و زخمی شدن 171 نفر شده است که نسبت به سال 95 تصادفات درون شهری 17 درصد افزایش داشته و میزان فوتی ها 38 درصد کاهش داشته است.

وی گفت: در سال 96 201 مورد تصادفات برون شهری رخ داده که 18 درصد افزایش داشته و از این تعداد تصادفات 223 مورد جراحت وجود داشته و 31 نفری فوتی که میزان فوتی 44 درصد افزایش داشته است که دلایل اصلی این تصادفات غیر ایمن و فرسوده بودن خودرو ها و عدم اصلاح جاده ها است.

فرمانده انتظامی شهرستان با اشاره به برخورد جدی ناجا با مزاحمین نوامیس مردم خاطر نشان کرد: در سال 96 تعداد 639 خودرو به دلیل ایجاد مزاحمت و یا آلودگی صوتی توقیف شده است که افزایش 20 درصدی داشته  و تعداد 2660 موتور سیکلت توقیف شده که به دلیل رعایت قوانین و مقررات بخصوص گذاشتن کلاه ایمنی کاهش 9 درصدی داشته است.

ایشان میزان کشفیات مواد مخدر در سطخ شهرستان در سال 96 را 195 کیلو گرم ااعلام کرد و گفت: میزان کشفیات مواد مخدر  افزایش 15 درصدی ، کشفیات سلاح غیر مجاز شکاری و جنگی 38 درصد ، کشف مشروبات االکلی خارجی 70 درصد و کشف مشروبات الکلی داخلی 17 درصد افزایش داشته است.

سرهنگ مهری در پایان با توصیه به خانواده ها در ایام عید نوروز گفت: در این ایام خانواده هایی که قصد مسافرت دارند حتما از قفل های مطمعن در منازل استفاده نمایند و منزل خود را به همسایه های مطمعن بسپارند تا ان شاالله در سال 97 با رعایت مقررات ایمنی شاهد کاهش خسارت ها باشیم و همچنین در ایام نوروز مجموعه فرماندهی انتظامی شهرستان به صورت آماده باش 100 درصدی است و به جهت پیشگیری از سرقت لوازم منزل در ایام عید، حمل اثاثیه منزل در سطح شهرستان اکیدا ممنوع بوده و حمل آن منوط به دریافت مجوز از کلانتری می باشد.

انتهای پیام/

 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک