جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۰۲۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ساعت ۷:۴۵
استاندار خراسان شمالی خبر داد:

اقدام برای بازداشت یکی از مدیران استانداری

استاندار خراسان شمالی از اقدام برای بازداشت یکی از مدیران ارشد استانداری خبر داد و گفت: با رایزنی های انجام شده بازداشت مدیر انجام نشده است.
اقدام برای بازداشت یکی از مدیران استانداری,

به گزارش عصر اترک، محمد رضا صالحی استاندار خراسان شمالی در در جلسه تجلیل از قهرمانان ورزشی استان از اقدام برای بازداشت یکی از مدیران استان خبر داده است.

 

صالحی با اشاره به رایزنی هایی برای ممانعت از بازداشت این مدیر افزود:  چون در جلسه هستم، رایزنی کردیم فعلا دست نگه دارند، ببینیم قضیه چه موردی بوده است.

 

وی در حاشیه این جلسه در گفتگو با خبرنگاران گفته است، من هم در حال حاضر مثل شما هستم و از جریان خبر ندارم. پادرمیانی کردم که فعلا چون در جلسه بودم اقدام انجام نشود.

 

صالحی اظهار کرده هیچ کس از متخلف حمایت نمی‌کند و اگر جرمی صورت گرفته باشد، حتما با آن برخورد می‌شود ولی دستگاه قضایی فعلا لطف کرد و موضوع را اجرایی نکرد تا فردا.

 

صالحی تصریح کرده ، فرد متخلف یکی از مدیران ارشد استانی بود و اگر از مدیران نبود من دخالت نمی‌کردم. از دادستان خواستم موضوع را حل کند و فعلا موضوع مرتفع شد.

 

یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار عصر اترک، تضییع حقوق بیت المال را علت صدور بازداشت این مدیر کل عنوان کرد و گفت: این فرد هم اکنون با قرار وثیقه آزاد است.

 

انتهای پیام/

 

 

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک