جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۰۱۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ساعت ۰:۵۴
رئیس میراث فرهنگی،صنایع دستی و  گردشگری شهرستان رازو جرگلان:

۸۰  درصد محصولات غرفه ی رازوجرگلانی ها به فروش رفت

رئیس اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و  گردشگری شهرستان رازو جرگلان با اشاره به حضور پررنگ نمایندگان گردشگری و صنایع دستی رازوجرگلان در نمایشگاه توانمندیهای روستائیان و عشایر کشورگفت: 80  درصد محصولات غرفه ی رازوجرگلانی ها به فروش رفت.
80  درصد محصولات غرفه ی رازوجرگلانی ها به فروش رفت,

قاسم بهادری، رئیس اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان رازو جرگلان در گفتگو با خبرنگار عصر اترک، اظهار کرد: هنرمندان شهرستان راز و جرگلان در نمایشگاه توانمندی های روستایی و عشایری  کشور که از پانزدهم تا هجدهم  اسفندماه در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد، حضور پررنگی داشتند.

 

وی افزود: در این نمایشگاه دو اقامتگاه بوم گردی شهرستان رازوجرگلان به نام های اقامتگاه بوم گردی اشکان روستای قره قانلو و اقامتگاه بوم گردی گدرسن روستای گز و یک غرفه دار صنایع دستی از روستای تکله قوز در کنار دیگر نمایندگان شهرستان حضور داشتند.

 

بهادری تصریح کرد: نمایندگان شهرستان در این نمایشگاه ضمن معرفی و ارائه خدمات و محصولات خود با استقبال کم نظیری مواجه شدند.

 

وی گفت: نمایشگاه های روستایی و عشایری که همه ساله در سطح ملی و بین المللی برگزار می شود فرصتی است تا توامندی های روستای و عشایری معرفی شود.

 

وی خاطرنشان کرد: رازوجرگلان بدلیل دارا بودن بیشترین بافت روستایی می تواند از این قبیل نمایشگاه ها جهت معرفی بهتر توامندیهای خود استفاده نماید.

 

خبرنگار:رحیمی

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک