جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۰۱۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ساعت ۳:۵۳

طرح اعاده اموال نامشروع مانع اختلاس های میلیاردی می شود

امام‌جمعه شهرستان فاروج با اشاره به طرح اعاده اموال نامشروع برخی مسئولین، این طرح را مانع از اختلاس‌های میلیاردی دانسته و گفت غیرانقلابی‌ها امروز مشکل اصلی ما در کشور هستند.
طرح اعاده اموال نامشروع مانع اختلاس های میلیاردی می شود,

به گزارش عصر اترک به نقل ازفاروج من، حجت‌الاسلام‌والمسلمین قلی زاده گفت: اگر به اصل قانون اساسی توجه می‌شد اختلاس‌های میلیاردی در کشور نداشتیم زیرا برخی از اموال نامشروع برای مسئولان و یا وزیران با توجه به سمت‌ها و دسترسی‌هایی که داشته‌اند اتفاق افتاده است.

قلی زاده ادامه داد یکی از مصادیق بی‌عدالتی این است که عده‌ای در کشور خود را آماج حملات و ضربه‌هایی که به انقلاب وارد می‌شود قرار می‌دهند و در عرصه‌های گوناگون ازجمله جنگ تحمیلی شرکت می‌کنند، اما عده دیگری در کشور پی دنیا و قدرت خود هستند که مشکل اصلی ما همین غیرانقلابی‌ها هستند

وی افزود: طرح اعاده اموال نامشروع عمل بسیار خوبی است که می‌تواند مانع از اختلاس‌های میلیاردی شود و باید نمایندگان نسبت به اجرای این طرح تمام همت خود را بکار گیرند

امام‌جمعه فاروج گفت: برخی نمایندگان ما متأسفانه خود را وامدار و وابسته به برخی افراد و قدرت‌ها کرده‌اند که این آزادی آن‌ها را سلب کرده و نمی‌توانند آزادانه در دفاع از حق مردم و بیت‌المال گام بردارند.

وی خاطرنشان کرد: از نمایندگان درخواست داریم که در راستای احقاق حقوق مردم و اجرای قانون اساسی گام بردارند و بدانند که مردم در این موضوع پشتیبان آن‌ها هستند.

 

انتهای پیام./

 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک