جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۰۱۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ساعت ۰:۵۲

شرکت ۱۳۰ کشتی گیر در کشتی با چوخه ۱۴ فروردین سال ۹۷

فرماندار شهرستان اسفراین در نخستین جلسه ستاد هماهنگی کشتی با چوخه ۱۴ فروردین سال۹۷ گفت: در این مسابقات 130 کشتی گیر شرکت می کنند.
شرکت  130 کشتی گیر در  کشتی با چوخه ۱۴ فروردین سال ۹۷,
به گزارش عصر اترک به نقل از  سپهرآیین ، جواد نوروزی فرماندار اسفراین در  نخستین جلسه ستاد هماهنگی کشتی با چوخه ۱۴ فروردین سال۹۷ گفت :  مسابقات کشتی با چوخه ١٤ فروردين اسفراين  در نوروز ۹۷ با حضور بيش از ١٣٠ كشتي گير پرشورتر از هرسال برگزار خواهد شد.
وی گفت: کشتی با چوخه اسفراین از قدمت بالایی برخوردار است و با توجه به مردمی و ملی بودن مراسم و اهمیت آن در سطح کشور باید تمهیدات لازم جهت هرچه باشکوهتر برگزار نمودن آن در نظر گرفته شود .
فرماندار اسفراین افزود: تمهیداتی جهت عقد قرارداد با پیمانکار و استفاده از بخش خصوصی برای تشریفات مراسم صورت گیرد و از ظرفيت بخش خصوصي در جهت برگزاري هرچه بهتر كشتي با چوخه استفاده شود.
وی بیان کرد: وظیفه همه دستگاههای متولی است که با حمایت همه جانبه خود جهت حفظ این حق معنوی که برای شهرستان در نظر گرفته شده است تلاش نمایند .
نوروزی تصریح کرد: انجام کار فرهنگی و اجتماعی در حوزه کشتی با چوخه اسفراین در نظر گرفته شود و امیدواریم با رعایت آداب و رسوم مراسم اقدام مناسبی جهت حفظ ارزشهای قومی و محلی شهرستان صورت پذیرد و با وجود تمام كاستي ها بايد از تمام ظرفيت هاي شهرستان استفاده شود تا اين رويداد ملي به نحو احسنت انجام شود.
انتهای پیام/
 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک