سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۰۰۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ساعت ۴:۳۳
در چهل‌وهفتمین جشنواره فیلم رشد؛

دانش‌آموزان فیلم‌ساز ۱۰۰ فیلم به جشنواره رشد ارسال کردند

بوشهر - نماینده وزارت آموزش و پرورش در دفتر تکنولوژی سازمان پژوهش و عضو هیئت انتخاب چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد گفت: دانش‌آموزان فیلم‌ساز ۱۰۰ فیلم به جشنواره رشد ارسال کردند.
دانش‌آموزان فیلم‌ساز ۱۰۰ فیلم به جشنواره رشد ارسال کردند,

به گزارش خبرنگار مهر، روح‌اله مالمیر صبح شنبه در افتتاحیه چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در استان بوشهر اظهار داشت: در جشنواره امسال داوران جشنواره حدود هزار فیلم مختلف را دیده‌اند و آثار منتخب را مشخص کردند.

 نماینده وزارت آموزش و پرورش در دفتر تکنولوژی سازمان پژوهش بیان کرد: هیئت انتخاب از این هزار و چند فیلم، ۲۵۰ فیلم را پذیرفتند و اسم نویسنده و کارگردان و . .. در جشنواره فیلم رشد برای همیشه ثبت شد.

وی افزود: هر سال جشنواره با حضور داوطلبان کشورهای خارجی در تهران برگزار می‌شد ولی امسال افتتاحیه به مشهد مقدس واگذار شد و ۲۴ داور که ۵ نفر خارجی بودند طی یک هفته ۲۵۰ فیلم را دیدند.

مالمیر اضافه کرد: جشنواره فیلم رشد ۴ قسمت دارد که بخش اول فیلم‌سازان حرفه‌ای هستند که شامل کارگردان داخلی و خارجی هستند که گروه فیلم حرفه‌ای هستند و برای جشنواره فیلم فرستادند و رتبه های برتر مشخص شد.

عضو هیئت انتخاب چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد خاطرنشان کرد: گروه دوم فرهنگیان فیلم‌ساز بودند که ۱۴ سال است فیلم می‌سازند و به جشنواره می‌فرستند.

وی ادامه داد: گروه سوم دانشجو معلمان هستند یعنی کسانی که کنکور دادند و الان دانشجوی معلمی هستند و برای جشنواره فیلم می‌فرستند و به صورت جداگانه نفرات برتر مشخص می‌شوند.

مالمیر گفت: گروه چهارم که خیلی باهوش هستند گروه دانش‌آموزان فیلم‌ساز هستند که پانزدهمین سال است که فیلم خود را به جشنواره فرستادند و هیئت انتخاب آنها را دید و از آن ۱۰۰ فیلم ۳۵ فیلم قابل توجه بود.

وی اضافه کرد: شما دانش‌آموزان می‌توانید فیلم‌ساز برتر کشور شوید. همین الان شروع کنید و فیلم‌ها را به گونه دیگری ببینید تا نویسنده و فیلم‌ساز و کارگردان شوید.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com

برچسب ها:

با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک