جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۰۰۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ساعت ۴:۳۳
معاون استاندار سمنان:

۲۰۰۰واحد تولیدی استان سمنان برای دریافت تسهیلات ثبت‌نام کردند

سمنان - معاون استاندار سمنان با بیان اینکه به دنبال احیای واحدهای در شرف تعطیلی هستیم، گفت: تاکنون بالغ بر دو هزار واحد تولیدی استان برای دریافت تسهیلات رونق تولید ثبت‌نام کردند.
۲۰۰۰واحد تولیدی استان سمنان برای دریافت تسهیلات  ثبت‌نام کردند,

به گزارش خبرنگار مهر، محمد همتیان ظهر شنبه در نود و نهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به میزبانی استانداری بابیان اینکه طی سال جاری دو هزار و ۴۹واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات رونق تولید ثبت‌نام کردند، ابراز داشت: در پرداخت تسهیلات بخش کشاورزی با روند خوبی مواجه بودیم  و در حوزه صنعت نیز  می بایست در پرداخت تسهیلات تلاش بیشتری انجام شود.

وی بابیان اینکه مدیران بانک ها باید آخرین وضعیت را در پرداخت تسهیلات اعلام کنند، افزود: یکی از مشکلات موجود در پرداخت تسهیلات بانک ها هستند که با توجه به در پیش بودن ایام پایانی سال تکلیف پرونده‌های مانده در بانک ها باید مشخص شود.

معاون هماهنگی امور هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان با تاکید بر اینکه مشکلات بانک ها باید در پرداخت تسهیلات حل شود، ابراز داشت: بانک ها در بحث تضمین نهایت مساعدت را باید با متقاضیان داشته باشند تا باعث بی‌انگیزگی متقاضیان نشود.

همتیان با بیان اینکه برای رفع موانع تولید تاکنون یک هزار و ۳۱۲ مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است، اضافه کرد: پایان هرماه درخصوص پیگیری مصوبات باید رصد لازم انجام شود و همچنین علت انجام نشدن برخی مصوبات نیز موردبررسی قرار گیرد.

وی افزود: با توجه به ماه‌های پایانی سال طرح‌های گردشگری باید افزایش یابد چراکه به دنبال تغییر استان از معبر به مقصد هستیم و اگر می‌خواهیم به رونق اقتصادی از سوی گردشگری دست‌یابیم بنابراین طرح‌های زود بازده این حوزه مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com

برچسب ها:

با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک