شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۰۰۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ساعت ۴:۳۳
مدیرکل حج و زیارت استان خوزستان:

تصمیم گیری برای لغو روادید اربعین ۹۷ در خوزستان انجام نمی‌شود

اهواز - مدیرکل حج و زیارت استان خوزستان گفت: تاکنون صحبتی در خصوص احتمال لغو روادید در اربعین ۹۷ در سطح استان صورت نگرفته است.
تصمیم گیری برای لغو روادید اربعین ۹۷ در خوزستان انجام نمی‌شود,

ناصر حویزاوی در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: تصمیم گیری در خصوص احتمال لغو روادید اربعین ۹۷ باید از سوی سازمان حج و زیارت صورت بگیرد و تاکنون در این خصوص صحبتی مطرح نشده است.

وی با بیان اینکه این موضوع از حیطه فعالیت ما خارج است و در این زمان نیز درگیر بحث پیش ثبت نام زائرین حج سال ۹۷ هستیم، افزود: زائران حج تمتع دارای قبض ودیعه تا تاریخ سی‌ام دی ماه سال ۸۵ باید پیش ثبت نام خود را در سایت حج و زیارت تکمیل کنند. فراخوان کاروان‌ها در این هفته اعلام خواهد شد.

مدیرکل حج و زیارت استان خوزستان تصریح کرد: مشخصات کاروان‌ها در همین سامانه و سامانه حج و زیارت استان محل سکونت خود، به اطلاع متقاضیان رسیده است.

حویزاوی اظهار کرد: در همین راستا اولویت ثبت نام با کسانی است که از چهارم بهمن ماه سال جاری نسبت به تکمیل اطلاعات خود در سامانه حج اقدام کرده اند.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com

برچسب ها:

با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک