شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۰۰۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ساعت ۴:۳۳
مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری صومعه سرا:

یک دوره کلاس های آموزش صنایع دستی در صومعه سرا برگزار شد

صومعه سرا- مسئول میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری صومعه سرا گفت: یک دوره کلاس های آموزش صنایع دستی با حضور ۱۵۰ هنرآموز در شهرستان صومعه سرا برگزار شد.
یک دوره کلاس های آموزش صنایع دستی در صومعه سرا برگزار شد,

علیرضا مهرگان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یک دوره کلاس های آموزش صنایع دستی در سطح شهرستان صومعه سرا برگزار شده است.

 وی با بیان اینکه این دوره آموزشی با هدف احیای صنایع دستی شهرستان و استان برگزار شده است، افزود: این دوره آموزش به مدت دو ماه در مناطق مختلف شهرستان در حالی برگزاری است.

مسئول میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری صومعه سرا با اشاره به اینکه در این دوره بیش از ۱۵۰ هنر آموز حضور دارند ، گفت: این کلاس ها در صومعه سرا، شیخ محله، تولمشهر و تنیان برگزار شده است.

 وی در ادامه گلیم بافی، دوخت لباس محلی، حصیربافی را از جمله کلاس هایی برشمرد که در این دوره آموزشی به علاقمندان آموزش داده می شود، خاطرنشان کرد: این دوره به صورت رایگان برگزار می شود.

مهرگان تصریح کرد: یکی از برنامه های این اداره در برگزاری این دوره آموزشی علاوه بر احیای صنایع دستی و سنت های گذشته ایجاد بازار کار و فروش محصولات محلی تولید شده توسط این افراد است.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com

برچسب ها:

با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک