پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۰۰۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ساعت ۲:۲۱

٢ روستای خراسان شمالی برگزیده جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب شد

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: ٢ روستای خراسان شمالی در فهرست نامزدهای جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب قرار گرفتند.
٢ روستای خراسان شمالی برگزیده جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب شد,

به گزارش عصر اترک، رضا رضایی افزود: روستاهای اسفیدان و بزنج از خراسان شمالی به عنوان ٤٠ نامزد جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب انتخاب شدند.

 

وی اظهار داشت: در دبیرخانه این جشنواره پرونده بیش از یک هزار و ٣٠٠ روستا مورد بررسی قرار گرفت و از میان آن‌ها طی چندین مرحله داوری چهل روستا به مرحله نیمه نهایی داوری راه یافتند.

 

رضایی تصریح کرد: هدف این جشنواره حمایت از اقدام‌های انجام‌شده در روستاها و پشتیبانی از پیشنهادهای ابتکاری در حوزه کتاب و کتاب‌خوانی در روستاها است.

 

وی گفت: تلاش داریم تا فعالیت‌های فرهنگی و ترویجی مرتبط با کتاب‌خوانی که با مشارکت مردم و دستگاه‌های فعال در روستا انجام شده است معرفی شود.

 

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی خاطر نشان کرد: از برگزیدگان چهارمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب همزمان با انتخاب چهارمین پایتخت کتاب ایران هشتم اسفندماه در تهران  تقدیر به عمل خواهد آمد.

 

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک