جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۰۰۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ساعت ۶:۲۷
دهیار روستای پسرکانلو؛

ادغام روستای قشلاق و پسرکانلو باعث اتفاقات غیرقابل جبران می شود/ مسئولین از لحاظ وعده وعید کم نیاوردند

دهیار روستای پسرکانلو ، گفت: صورت ادغام دو روستای قشلاق و پسرکانلو باعث ایجاد مشکلات اجتماعی، درگیری مابین آنها و اتفاقاتی می شود که به هیچ وجه قابل جبران نیست.
ادغام روستای قشلاق و پسرکانلو باعث اتفاقات غیرقابل جبران می شود/ مسئولین از لحاظ وعده وعید کم نیاوردند,

به گزارش عصر اترک به نقل از  بجنا، امید علی رمضانی  گفت: روستای پسرکانلو در اسفند سال۹۵ دچار پدیده رانش گردید که به مراتب خسارتی که در اثر رانش متوجه خانه های روستا گردید به مراتب بیشتر از زلزله بود که در ادامه آن زلزله اردیبهشت ماه به وقوع پیوست که در نهایت با کارشناسی های متعدد تصمیم به جابجای روستا گرفته شد.

 

در این مدت به شکرانه خداوندمتعال واقعاً مسئولین محترم از لحاظ وعده وعید کم نیاوردند همش وعده های چندروزه و یا نهایتاً چندهفته ای می دادندو بالاخره یکسال گذشت اما در مورد جابجای تا الان سه نقطه را در نظر گرفته اند.

 

نقطه اول که به مخالفت اهالی روستای لنگر مواجه گردید، در موردنقطه دوم،که در هنگام بازدید میدانی از آن محل که بخشدار مرکزی به همراه هیئت همراه و شورای اسلامی و دهیار وجمعی از اهالی هر دو روستای لنگر و پسرکانلونیز حضور داشتند که همگی با اتفاق نظررضایت شان را اعلام داشتند که آن هم در مرحله اجرائی مورد تائید قرار نگرفت.

 

 جانمایی سوم که باز هم در اوایل که با رضایت مسئولین مربوطه و اهالی پسرکانلو بود اما در اینجا دیگر لنگر وجود نداشت که آن هم در مرحله اجراء آقایان مسئول خواهان ادغام اهالی روستای مخروبه قشلاق با پسرکانلو شدند.

 

لازم به ذکراست که قشلاق حداقل پنجاه سال است که مخروبه می باشد اما با توجه به اختلافات ودرگیری های قومی وقبیله ی که مابین اهالی قشلاق و پسرکانلو از قدیم وجود داشته وهنوز هم ادامه داردکه در صورت ادغام دو روستا باعث ایجاد مشکلات اجتماعی درگیری مابین آنها و اتفاقاتی می شود که به هیچ وجه قابل جبران نیست.

 

 اهالی پسرکانلوبا توجه به مشکلات موجود به هیچ وجه حاضر به ادغام هر دو روستا نیستند اما مسئولین محترم دولت تدبیر فکری بکننند و تدبیری بیاندیشند چون دوباره باشروع بارشها و نزولات رانش هم در پسرکانلو شروع به فعالیت نموده که در صورت هر گونه اتفاق ناگوارباید جوابگوی عواقب آن هم باشید.

انتهای پیام/

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک