پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۰۰۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ساعت ۱۵:۳
رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم آذربایجان شرقی:

۲۲بهمن امسال در سراسر کشور ۲۲بهمن متفاوتی بود/ مردم گله مندند اما پای انقلاب و نظام ایستاده‌اند

مقام معظم رهبری با بیان اینکه واقعاً ۲۲بهمن امسال در سراسر کشور، ۲۲بهمن متفاوتی بود فرمودند: بعد از ۳۹سال این حرکت عظیم مردمی شبیه معجزه است.
۲۲بهمن امسال در سراسر کشور ۲۲بهمن متفاوتی بود/ مردم گله مندند اما پای انقلاب و نظام ایستاده‌اند,

به گزارش خبرگزاری فارس صبح امروز و در سالروز قیام 29بهمن 56 تبریز، اقشار مختلف مردم آذربایجان شرقی با رهبر انقلاب دیدار کردند.

بخشی از بیانات ایشان در این دیدار به شرح زیر است: 

* واقعاً 22بهمن امسال در سرتاسر کشور، 22بهمن متفاوتی بود. بعد از 39سال این حرکت عظیم مردمی شبیه معجزه است.

*در هیچ جای دنیا هم، چنین چیزی وجود ندارد که بعد از قریب 4دهه، خود مردم وارد میدان شوند، خیابان‌ها را پر کنند و خودشان شعار بدهند و حضور خود را نشان بدهند و از انقلابشان دفاع کنند؛ این در هیچ‌کدام از انقلاب‌های چندقرن اخیر وجود نداشته است، در هیچ‌جای جهان چنین چیزی نیست؛ این مخصوص ایران است.

*40سال است که مأمن مردم، پرچم برجسته و بلند انقلاب است؛ و این در حالی است که مردم از برخی مسائل جاری کشور انتقاد دارند. ما کاملاً در جریان گله ها و شِکوه‌های مردم هستیم. به ما هم می‌گویند و [به ما هم] منتقل می‌شود، اما وقتی پای انقلاب و نظام در میان است، مردم این‌جور وارد میدان می‌شوند و حرکت می‌کنند.

*یک آگاهی انقلابی و کمال سیاسی در ملت ایران به وجود آمده که می‌توانند بین «نظام انقلابی امت و امامت» و «تشکیلات دیوان‌سالاری» تفکیک کنند؛ در یک‌جا انتقادی داشته باشند اما از اصل نظامی که به‌وسیله‌ی انقلاب به وجود آمده است با همه‌ی وجود دفاع کنند.

*انتقاد مردم، فقط از دولت و مجلس و قوه‌ی قضائیه نیست؛ نه، ممکن است از شخص حقیر هم انتقاد داشته باشند اما این انتقاد منافاتی ندارد با ایستادگی پای نظام اسلامی و نظام انقلابی که با فداکاری این ملت به وجود آمده است.

ادامه دارد...

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com

برچسب ها:

با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک