شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۰۰۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ساعت ۸:۲۸

ژاوی: شکست پاری‏‌سن ژرمن مقابل رئال عادلانه نبود

ستاره سابق بارسلونا در گفتگویی با نشریه فرانسوی مدعی شده عادلانه این بود که در دیدار پاری‏‏‌سن ژرمن مقابل رئال یا پاریس برنده و یا بازی مساوی می‏‎شد.
ژاوی: شکست پاری‏‌سن ژرمن مقابل رئال عادلانه نبود,

به گزارش خبرگزاری مهر، ژاوی هرناندس، ستاره اسبق تیم فوتبال بارسلونا درباره بازی اخیر رئال مادرید در لیگ قهرمانان مقابل پاری‎سن ژرمن اظهار نظر کرده و معتقد است تیم فرانسوی به خاطره نحوه شکستش باید بسیار غمگین باشد.

ژاوی در گفتگو با سوفوت گفت: مادرید چیزهایی دارد. مقابل آن‌ها هرگز نباید شانست را از دست بدهی، در غیر این صورت تنبیه می‏ شوی، بدترین چیز این است که آن‌ها با هیچ به حریفشان ضربه می‏ زنند. برای آن‌ها یک ضدحمله کافی است تا پیروز شوند.

ژاوی در ادامه گفت: در واقع این بی‎عدالتی علیه پی‏‎اس‎جی بود که این طور باختند، چون این بازی باید با نتیجه تساوی ۱-۱، ۲-۲ و یا با نتیجه ۲ بر یک به سود پاریس تمام می‎شد. رئال خوب بازی نکرد، اما برنده شد. این بازی فراز و نشیب‎های بسیار زیادی داشت. از جمله زمان‎هایی بود که پاری‎سن ژرمن واقعا سوار بر میدان بود. حتی زمانی رسید که فرصت خوبی برای زدن گل دوم داشت. 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com

برچسب ها:

با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک