جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۰۰۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ساعت ۱:۵۱

آمادگی مراکز اقامتی شهرستان گرمه جهت خدمت رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی

رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان گرمه گفت: مراکز اقامتی شهرستان گرمه جهت پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی که قصد اقامت در این شهرستان را دارند، آمادگی سرویس دهی دارند.
 آمادگی مراکز اقامتی شهرستان گرمه جهت خدمت رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی,

به گزارش عصر اترک به نقل از  پایگاه خبری گرمه، احمد ملاصالحی، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و دبیر ستاد خدمات سفر شهرستان گرمه با اعلام این خبر افزود : امسال با بهره گیری از توان بخش خصوصی و ستاد اسکان آموزش و پرورش شهرستان گرمه مراکز اقامتی سطح شهرستان هر شب توانایی اسکان حدود 300 مسافر را دارند.

وی افزود : امسال با راه اندازی یک خانه مسافر مجهز در روستای رباط قره بیل توسط بخش خصوصی با مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی کشور ، 2 واحد در حال راه اندازی در روستای دشت ، یک واحد در حال راه اندازی در شهر گرمه ، مجموعه ستاد اسکان آموزش و پرورش شهرستان با امکانات مجهز و خوابگاه های اداری هر شب بیش از 300 مسافر و گردشگر می توانند در مراکز اقامتی این شهرستان اقامت کنند . 

با توجه به استقبال مسافران و گردشگران جهت اقامت در شهرستان گرمه ، اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری آماده همکاری با سرمایه گذاران بخش خصوصی جهت ایجاد مراکز اقامتی ، اقامتگاه های بوم گردی و خانه مسافر می باشد و از تمامی سرمایه گذاران و کارآفرینان بخش خصوصی دعوت به همکاری می نماید.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک