چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۰۰۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ساعت ۵:۴۴

۷ شهید گمنام در خراسان شمالی آرام می گیرند

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی گفت: هفت شهید گمنام دوران دفاع مقدس سه شنبه در این استان خاک سپاری می شوند.
7 شهید گمنام در خراسان شمالی آرام می گیرند,

به گزارش عصر اترک به نقل از بجنا، سرهنگ احیامحمد امیری گفت:  پیکر 5 تن از این شهیدان در بجنورد و 2 تن در اسفراین و یک تن در شهرستان گرمه که شناسایی شده است، به خاک سپرده می شود.


امیری درباره برنامه های استقبال از این شهدا گفت: مردم شهر فاروج روز دوشنبه 30 بهمن ماه ساعت هشت صبح و به مناسبت دهه دوم فاطمیه، میزبان شهدا خواهند بود.


وی اظهار داشت: مراسم استقبال از این شهدا در شهر شیروان ساعت 10 پیش بینی شده است و در ساعت 16 ، مردم بجنورد این شهدا را از میدان آزادگان تا مسجد انقلاب مشایعت می کنند.


امیری افزود: دوشنبه شب، در مسجد انقلاب، آیین وداع با شهدا و نیز برنامه های مداحی به مناسبت عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) برگزار می شود.


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی تصریح کرد: صبح روز سه شنبه نیز شهدای دفاع مقدس از مسجد انقلاب تا میدان کارگر بر دوش مردم تشیع می شوند و سپس به محل خاک سپاری منتقل می شوند.

انتهای پیام/

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک