شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۰۰۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ساعت ۳:۳۸

احداث اولین پارک نور شهر بجنورد

شهردار بجنورد از احداث پارک نور در شهر بجنورد خبرداد و گفت: پارک نور به وسعت 10 هزار مترمربع در خیابان شهید حسینی معصوم در حال احداث است.
احداث اولین پارک نور شهر بجنورد,

روح اله براتیان، شهردار بجنورد در گفتگو با خبرنگار عصر اترک اظهار کرد: هم اکنون  80 درصد کار عمرانی آن  انجام شده و به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

 

وی افزود: تمام المان ها، تجهیزات و مبلمان پارکی این پارک به صورت پرتویی از نور می باشد که به همین دلیل  با نام "پارک نور "نامگذاری  خواهد شد .

 

شهردار بجنورد همچنین اظهار کرد: در حال حاضر 60 پارک در شهر بجنورد وجود دارد که از این تعداد  تنها  20 پارک مجهز به مبلمان پارکی هستند  .

 

براتیان اظهارامیدواری کرد:  برنامه ریزی برای تجهیز  40 پارک دیگر  به مبلمان پارکی در سال اینده انجام شده است

 

وی با اشاره به  اینکه برخی از پارک های شهر را تغییر کاربری می دهیم تا به عنوان پارک تخصصی مورد استفاده قرار گیرد افزود: پارک شهید آذری در خیابان نادر به عنوان  پارک شطرنج، پارک ریاضیات در خیابان فارابی  و پارک علم و فناوری  به عنوان پارک تخصصی احداث تا زمینه خلاقیت کودکان و نوجوانان ایجاد شود.

 

شهردار بجنورد خاطرنشان کرد:  بهسازی 94 هکتار ازپارک دوبرار نیز به زودی  انجام خواهد شد .

 

انتهای پیام/

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


نظرات شما
همشهری | 1396/11/29
0
0
با سلام و خداقوت خدمت شهدار محترم لطفا یک فکری به حال اون قطعه زمین جنب گلزار شهدای گمنام بکنید که خیل جمعیت مردم در مجتمع های مسکونی همجوار با این زمین زندگی می کنند و فاقد هر گونه فضای سبزی هستند.
نام :
ایمیل
نظر
با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک