جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۰۰۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ساعت ۱:۱۹
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی:

کرایه جابجایی مسافران نوروزی امسال افزایشی ندارد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: نرخ جابجایی مسافران در ايام نوروز 97 با ناوگان عمومی افزایش نمي يابد.
 کرایه جابجایی مسافران نوروزی امسال افزایشی ندارد,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، علی اصغر بدیعی مقدم اظهار کرد: امسال هیچ گونه افزایشی در نرخ بليت جابجایی مسافران نوروزی نخواهیم داشت.

 

وی با اشاره به نشست کمیته حمل و نقل و ترافیک ستاد خدمات نوروزی خراسان شمالی گفت: اعضای این کمیته برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی اعلام آمادگی کرده اند و وظایف هر کدام مشخص شد.

 

بدیعی مقدم تصریح کرد: در این کمیته مصوب شد تا در گشت مشترک، از ناوگان عمومی مسافری و نیز از پایانه های مسافربری بازدید و آمادگی آنان برای طرح نوروزی بررسی شود.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی افزود: شهرداری ها مکلف شدند نسبت به زیباسازی و آماده سازی پایانه ها و پارک سوارها در ایام نوروز مبادرت داشته باشند.

 

وي افزود: نسبت به آماده سازی راهدارخانه ها برای اسکان مسافران در شرایط اضطرار اقدام خواهد شد.

 

همچنين مقرر شد هواشناسی استان پیش بینی 2 هفته ای از وضعیت هوا را برای کمیته ارسال کند تا برنامه ریزی های مناسب و اطلاع رسانی های لازم برای خدمات رسانی بهتر به مسافران انجام شود.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: شرکت نفت نیز نسبت به تامین سوخت مورد نیاز در تمام جایگاه های سوخت بویژه در مسیر اصلی جنگل گلستان به فاروج اقدام کند و جایگاه ها در هر زمان، آماده خدمات رسانی به مسافران باشند.

 

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک