جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۰۰۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ساعت ۶:۱۰
امام جمعه بجنورد:

مفسدان اقتصادی را به دست مردم بسپارید

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه مفسدان اقتصادی هنوز میدان دار هستند، گفت: مبارزه با مفسدان اقتصادی را به دست مردم بسپارید.
 مفسدان اقتصادی را به دست مردم بسپارید,

به گزارش عصر اترک، حجت الاسلام یعقوبی، امام جمعه بجنورد در خطبه های این هفته نماز جمعه در محل مصلی امام خمینی(ره) بجنورد با بیان این مطلب اظهار کرد: آن طور که باید و شاید با مفسدان اقتصادی برخورد نشده است.

 

حجت الاسلام یعقوبی تاکید کرد: مردم از فساد و تبعیض به ستوه آمده اند و انتظار دارند با کسانی که در مرزها و دریاها آشنا دارند و کالاها را قاچاق کرده و اقتصاد مملکت را فلج می کنند برخورد جدی شود.

 

وی با بیان اینکه این ملت سیل خروشانی است که رژیم گذشته را برافکند، گفت: اگر توان مبارزه با مفسدان را ندارید، آن ها را به مردم بسپارید تا به حسابشان رسیدگی کنند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در ادامه با اشاره به حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال گفت: دشمنان خیال می کردند که کار انقلاب تمام است و نخواهند گذاشت ملت چهل سالگی انقلاب را جشن بگیرند اما ملت ایران حسابی، باشکوه و غیرتمندانه به صحنه آمدند و برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب ثبت کردند.

 

حجت الاسلام یعقوبی افزود: هرچند ملت ایران امروز از گرانی، مشکلات اقتصادی و بیکاری رنج می برند اما به این فرموده رهبری که گفتند 22 بهمن امسال تماشایی خواهد بود به میدان آمدند و حماسه آفریدند.

 

وی با بیان اینکه دشمنان حضور جانانه شما را دیدند، تاکید کرد: فرزندان خود را با فرهنگ حضور و حماسه سازی آشنا کنید تا این ارثیه عظیم به نسل آینده منتقل شود.

 

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: امروز قطار انقلاب با سرعت حرکت می کند و بعضی از مگس ها روی ریل نشسته اند و می گویند نمی گذاریم این قطار حرکت کند.

 

حجت الاسلام یعقوبی افزود: به کسانی که در برهه ای از زمان از این قطار پیاده شده اند، التماس نمی کنیم که دوباره سوار شوند بلکه باید خود آنان به خطا ها و اشتباهایشان اعتراف کنند و خطایشان را بپذیرند و از رهبری تقاضای بخشش کرده تا بخشیده شوند و دوباره با این قطار برگردند.

 

وی با بیان اینکه خدا هم تا زمانی که بندگانش به گناهان خود اعتراف نکند آنها را نمی بخشد، گفت: به هر قیمتی نمی توان خارج شدگان از قطار انقلاب را به آن بازگرداند.

 

وی تاکید کرد: قطار انقلاب با انبوهی از انسان های انقلابی و 22 بهمنی با هدایت رهبری به سمت انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) در حال حرکت است.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی در ادامه با اشاره به در پیش بودن ایام فاطمیه دوم از مردم خواست حرمت این ایام را حفظ کنند و با شرکت در مراسم های سوگواری آن حضرت درس های زندگی از سیره ایشان بیاموزند و در زندگی بکار بندند.

 

حجت الاسلام یعقوبی حضرت زهرا(س) را مدافع امامت و شهیده ولایت نامید و گفت: حضرت زهرا در طول 75 روز بعد از وفات پیامبر(ص) اولین کاری که کردند این بود که به کسانی که علی(ع) را کنار زدند اعتراض کرد و پرچم مظلومیت علی را بر افراشت.

 

وی افشارگری و استیضاح هیات حاکمه وقت را از دیگر اقدامات ایشان برشمرد و افزود: حضرت زهرا(س) جریان نفود و نفاق را به مردم نشان داد.

 

امام جمعه بجنورد گریه های حضرت زهرا(س) بعد از رحلت پیامبر را سیاسی دانست و گفت: ایشان به عنوان یک رسانه عمل کرد و حتی وصیت نامه ایشان که وی را شبانه دفن کنند و مزارشان پنهان بماند نیز سیاسی بود چراکه نمی خواست کسانی که به اوظلم کردند با حضور در مراسم وی خود را دوستدار او نشان دهند.

 

حجت الاسلام یعقوبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت نماز و تاکید بر اقامه نماز در ادارات و و فراخواندن مردم به آن خاطر نشان کرد: کسی که اعتقاد به نماز ندارد و نماز نمی خواند کافر است و کسی که به یک بی نماز یک لقمه غذا بدهد 70 پیغمبر را یکجا کشته است.

 

انتهای پیام/

 

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک