سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۰۰۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ساعت ۴:۵۹
امیر حیدری:

سربازان کاستی ها و ناخوشایندی ها را به حساب نظام نگذارند

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه سربازان باید برای قبول کردن مسئولیت های مختلف در آینده آماده شوند، گفت: سربازان کاستی ها و ناخوشایندی ها را به حساب نظام نگذارند.
سربازان کاستی ها و ناخوشایندی ها را به حساب نظام نگذارند,

به گزارش خبرنگار مهر، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در دهمین جشنواره حضرت علی اکبر(ع) جوان سرباز اظهار داشت: زیباترین و با قداست ترین واژه، واژه سرباز است. سرباز واژه ای پاک و مقدس است و به کسانی تعلق دارد که جان شان را برای دفاع از میهن فدا می کنند.

وی ادامه داد: سرباز یعنی شخصیتی بی توقع که خود را آماده کرده با پذیرش هر سختی ملت و میهنش در سایه عمل او در آسایش باشند.

امیر حیدری اظهار داشت: ما بنا بر فرامین رهبر معظم انقلاب وظیفه داریم که محیط خدمت را برای شما سربازان خوشایند کنیم تا سربازان از قرار گرفتن در این محیط احساس لذت داشته و برای بردوش گرفتن مسئولیت های مختلف در اینده آماده شوند.

نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: شما سربازان، کاستی ها و نا خوشایندی ها را که در گوشه و کنار پادگان ها می بینند را به حساب نظام نگذارید، بلکه به حساب افسران و درجه داران آن پادگان بگذارید.

وی در باره اینکه چرا روز سرباز را به نام حضرت علی اکبر(ع) نامگذاری کرده اند، گفت: حضرت علی اکبر همه هستی خود را در میدان جنگ آورد و جان خود را در راه ولایت فدا کرد، سربازان ما باید با الگو قرار دادن ایشان خود را در راه دفاع از اسلام و ولایت قرار دهد و پشت سر حضرت علی اکبر علیه السلام حرکت کند.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com

برچسب ها:

با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک