چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۰۰۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ساعت ۲:۳۸

اجرای طرح «ابرار» ویژه اعزام کاروان‌های ارزان قیمت عتبات توسط سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت با اجرای طرح «ابرار» ویژه اعزام کاروان‌های ارزان قیمت عتبات می‌کوشد ضمن ارائه خدمات در مسیر کاهش هزینه‌های زائران گام بردارد.
اجرای طرح «ابرار» ویژه اعزام کاروان‌های ارزان قیمت عتبات توسط سازمان حج و زیارت,

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، سازمان حج و زیارت در رویکردی جدید اعزام کاروان‌های ارزان قیمت عتبات عالیات را همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر آغاز کرد.

این اعزام‌ها ۷ روزه (۶ شب) با قیمت کمتر از یک میلیون تومان و با رعایت کلیه استانداردهای مربوطه و داشتن پوشش‌های بیمه‌ای، درمانی و امنیتی تحت نظارت سازمان حج و زیارت و توسط شرکت شمسا اجرا می‌شود.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به دفاتر خدمات زیارتی استان‌های خود نسبت به ثبت نام در این گروهها اقدام کنند.

حمید محمدی رئیس سازمان حج و و زیارت پیش از این به خبرگزاری فارس گفته بود در کنار اعزام‌های متمرکز به عتبات، اعزام‌های استانی مدنظر این سازمان قرار گرفته و بر همین اساس هر استان با توجه به ظرفیت ویژه و فوق‌العاده خود که شاید سطح اسکان زائرین متفاوت‌تر باشد برای بسته‌های سفرهای نوروزی اقدام خواهند کرد. برای مثال اسکان در حسینیه‌ها بر عهده دفاتر استانی سازمان حج و زیارت است و با این کار می‌کوشیم ظرفیت برنامه‌ریزی شده اعزام 120 کاروان برای اعزام سفرهای نوروزی بیشتر شود.ضمن اینکه تنوع در اعزام به عتبات به شرطی که اعزام‌ها و اقدامات آنها تحت مدیریت و اشراف سازمان حج و زیارت باشد وجود دارد همچنین جزئیات هتل‌ها، قیمت،‌ امنیت، خدمات پزشکی و تغذیه از موارد مدنظر سازمان حج و زیارت است.

مدیرکل جدید عتبات عالیات سازمان حج و زیارت پیش از این از پیگیری راهکارهای کاهش هزینه سفر به عتبات عالیات و راه‌اندازی کاروان‌های ارزان قیمت خبر داده بود. 

انتهای پیام/ 

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com

برچسب ها:

با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک