پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۰۰۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ساعت ۴:۳

کشف اجزای بدن یک قلاده پلنگ و دستگیری شکارچی متخلف در خراسان شمالی

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی گفت: نیروهای یگان حفاظت محیط زیست این اداره کل با همکاری پلیس امنیت شهرستان بجنورد موفق به کشف قسمت هایی از اجزای بدن یک قلاده پلنگ و یک قلاده گرگ در یکی از روستاهای شهرستان بجنورد شدند.
کشف اجزای بدن یک قلاده پلنگ و دستگیری شکارچی متخلف در خراسان شمالی,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، سید علی اصغر مطهری افزود: در این رابطه یک نفر شکارچی متخلف دستگیر شده و یک قبضه اسلحه تک لول غیر مجاز و مقادیری مهمات دست ساز غیرمجاز کشف و ضبط شد.

 

وی اظهار داشت: شکارپی متخلف همراه پرونده تشکیل شده جهت ادامه سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی داده شد.

 

مطهری خاطر نشان کرد: در قانون شکار و صید، جریمه ضرر و زیان شکار یک قلاده پلنگ مبلغ هشتصد میلیون ریال و یک قلاده گرگ مبلغ چهل میلیون ریال تعیین شده است.

 

وی با بیان اینکه محیطبانان و نیروهای اجرایی این اداره کل در جهت حفظ انفال و جلوگیری از تعرض به طبیعت و حیات وحش بصورت شبانه روزی فعالیت می کنند، اظهار داشت: از همه دوستداران طبیعت و علاقمندان به حیات وحش تقاضا میشود در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست محیطی از قبیل شکار و صید غیر مجاز، آتش سوزی، قطع اشجار، تخریب و آلودگی محیط زیست و .... را به سامانه 1540 یا ادارات محیط زیست اطلاع دهند.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک