پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۷۹۹۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۲۲ - ساعت ۶:۲۱
امام جمعه شهرستان جاجرم:

ویژگی مهم انقلاب، دین داری ،دین محوری و مردمی بودن انقلاب است/مسئولین باید به فکر حل مشکلات مستضعفین باشند

امام جمعه شهرستان جاجرم ویژگی های مهم انقلاب را دین داری ،دین محوری و مردمی بودن انقلاب دانست و گفت: امام خمینی (ره) نحوه برخورد با مردم جامعه را، با رفتارها و سخنرانی هایشان به ما یاد دادند و بارها اعلام کردند یک موی سر این کوخ نشینان به همه کاخ ها و کاخ نشینان جهان شرف و برتری دارد پس باید مسئولین با تاسی از سخنان امام خمینی توجه بیشتری به مستضعفین داشته باشند.
ویژگی مهم انقلاب، دین داری ،دین محوری و مردمی بودن انقلاب است/مسئولین باید به فکر حل مشکلات مستضعفین باشند,

به گزارش عصر اترک به نقل از  پایگاه خبری جاجرم، مردم غیور و وفادار شهرستان جاجرم همچون سراسر کشور شور و شعور سياسي  خود را در راهپيمايي ٢٢ بهمن به نمایش گذاشتند.

حجت الاسلام موسوی امام جمعه جاجرم در مراسم باشکوه و حماسی مردم شهرستان جاجرم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه 96 ضمن تشکر از اقشار مختلف جامعه در این راهپیمایی باشکوه گفت: دهه فجر فرصت مرور عوامل پیروزی انقلاب اسلامی و باز آفرینی ویژگی های امام(ره)است و پیروزی انقلاب اسلامی نتیجه دین داری و ارزش محوری مردم بود.

وی ویژگی های مهم انقلاب را دین داری ،دین محوری و مردمی بودن انقلاب دانست و ابراز داشت: دهه فجر ایامی الهی است که عزم ملت ایران اسلامی را در پاسداری، پایداری و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی استوارتر می‌کند.

امام جمعه جاجرم با بيان اينكه وقوع انقلاب اسلامي يكي از معجزات تاريخ است، گفت: اين انقلاب تنها يك تغيير حكومتي نبود، بلكه تغيير ارزش‌ها و باورها و نگرش‌هاي مردم بود.

وی، بزرگ‌ترین و بهترین و کم‌هزینه‌ترین انقلاب‌های دنیا را انقلاب اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان تمامی امکانات را علیه انقلاب اسلامی بکار گرفتند تا پایه‌های نظام را تخریب کنند، اما با رهبری مدبرانه امام راحل (ره) و امام خامنه ای از رسیدن به اهداف خود ناکام ماندند.

رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان جاجرم با اشاره به ابهت انقلاب اسلامی در جهان گفت: دشمنان انقلاب اسلامی ایران از اقتدار نیروی های زمینی و هوایی و دفاعی وحشت دارند.

وی با بیان اینکه مسئولین باید به فکر حل مشکلات مردم باشند گفت: امام خمینی (ره) نحوه برخورد با مردم جامعه را، با رفتارها و سخنرانی هایشان به ما یاد دادند و بارها اعلام کردند یک موی سر این کوخ نشینان  به همه کاخ ها و کاخ نشینان جهان شرف و برتری دارد پس باید مسئولین با تاسی از سخنان امام خمینی توجه بیشتری به مستضعفین داشته باشند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه امروز آمریکا در منطقه شکست خورده است اظهار داشت: آمریکا یک مشت داعشی را به افغانستان برده است تا اهداف شوم خود را دوباره عملی کند اما بداند نیروهای خود را هرکجا ببرند بازهم شکست خواهند خورد.

انتهای پیام

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک