پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۹۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ساعت ۱۱:۴۰

اجرای طرح دست های مهربانی و کاروان نیکوکاری در جرگلان

 کاروان نیکوکاری و طرح دست های مهربانی و لبخند سبز در روستای چال تلپک توسط جمعیت هلال احمر شهرستان راز و جرگلان و خانه هلال احمر جرگلان برگزار شد .
اجرای طرح دست های مهربانی و کاروان نیکوکاری در جرگلان,

علی اکبر قربانی، مسئول جمعیت هلال احمر شهرستان رازوجرگلان در گفتگو با خبرنگار عصر اترک، گفت : طرح کاروان نیکوکاری و دستهای مهربانی و لبخند سبز امروز در مدرسه ابتدایی صابر بین ۳۷ دانش آموز و مردم این روستا با برگزاری برنامه های مختلف انجام شد.

وی افزود : دیدار با خانواده شهداءاهل سنت، توزیع بسته های غذایی در روستای دویدوخ و چال تلپک بین ۱۰ خانواده به ارزش یک میلیون تومان، توزیع بسته آموزشی و بهداشتی بین ۳۷ نفر از دانش آموزان روستای چال تلپک و مدرسه ابتدایی صابر و آموزش امداد و کمک های اولیه دراین روستا از جمله برنامه های این کاروان در این روستا بود.

وی گفت: همچنین با استقرار کاروان سلامت در روستای چال تلپک و حضور پزشک داوطلب و متخصص زنان و زایمان تعداد زیادی از بیماران معاینه شده  و داروی رایگان از هلال احمر دریافت کردند.

 

 قربانی ادامه داد: این طرح به مناسبت دهه فجر و با معرفی و انتخاب خانه هلال جرگلان بخاطر دور افتادگی و نبود خانه بهداشت و مشکلات مالی اهالی انجام شد .

 

به گزارش عصر اترک،تمام اهالی این مدرسه و این روستا باهم فامیل بوده و همه آنها فامیلی "پارسه" دارند .

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک