چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۹۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ساعت ۰:۴۲
در هفتمین روز از دهه مبارک فجر

افتتاح متمرکز ۳۹ پروژه حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در شیروان

24 پروژه حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و 13نمایندگی پست بانک استان در شیروان به بهره برداری رسید.
افتتاح متمرکز 39 پروژه حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در شیروان,

به گزارش عصر اترک به نقل از پایگاه خبری تحلیلی شیروان؛همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار، امام جمعه و فرماندار و مسئولین شهرستانی و استانی ، 24 پروژه حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و 13نمایندگی پست بانک استان در شیروان به بهره برداری رسید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار در آیین افتتاح این پروژه ها با گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر،ضمن اشاره به اینکه از اول انقلاب تا کنون نظام دستاوروهای بسیار بزرگی را به پشتوانه مردم بدست آورده است افزود: در حوزه های مختلف از جمله راه ، گاز ، برق ، آب وغیره  و رسیدگی به مناطق محروم و روستاها اقدامات چشمگیری صورت گرفته است.

مهندس محمود دلپسند با بیان اینکه متناسب با اقدامات انجام شده و حتی بیشتر از شهرها به روستاها توجه شده است اظهار داشت: با ارائه خدمات الکترونیک در روستاها، نیاز به مراجعه افراد ساکن روستاها به شهر جهت انجام امور نیست و در زمان و هزینه صرفه جویی زیادی میشود.

 فرماندار شهرستان شیروان نیز در این آیین ضمن تبریک سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام ا... دهه مبارک فجر، گفت: امروز به برکت نظام و انقلاب اسلامی پیشرفت های خوبی در کشور حاصل شده و در شیروان هم با اقدامات موثر دولت تدبیر و امید غبار محرومیت تا حد زیادی از شهرستان برداشته شده است.

امین رضا مرآتی تصریح کرد: جشن های پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر فرصتی مناسبی برای انتقال دستاوردهای نظام به نسل جوان است.

وی با اشاره به اینکه امروز بیشتر تمرکز دولت ، ارائه خدمات مطلوب به مناطق روستایی است افزود: امیدواریم مردم عزیز شیروان همچون گذشته با وحدت و همدلی، مسئولین رو حمایت کنند تا دولت خدمات بیشتری ارائه نمایند .

لازم به ذکر است امروز با حضور معاون محترم استاندار ، در حوزه نصب و راه اندازی خود پرداز ATMاستان ، در شهرستان شیروان، 4 ATM با اعتبار 4 میلیارد و 660 میلیون ریال، بجنورد 5 ATM با اعتبار 5 میلیارد 825 میلیون ریال ، رازوجرگان 5 ATM با اعتبار 5 میلیارد و 825 میلیون ریال، مانه سملقان 4 ATM با اعتبار 4 میلیارد و 660 میلیون ریال، اسفراین 4 ATM با اعتبار 4 میلیارد و 660 میلیون ریال، گرمه و جاجرم هرکدام یک ATM با اعتبار یک میلیارد و 165 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

همچنین امروز ضمن  افتتاح ساختمان حوزه مقاومت بسیج سیدالشهداء در خانلق ، بصورت متمرکز در 13 روستای شهرستانهای شیروان، بجنورد، اسفراین و مانه سملقان نیز باجه نمایندگی پست بانک با اعتبار یک میلیارد و 850 میلیون ریال  افتتاح شد.

 

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک