چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۹۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ساعت ۱:۶

بهرره مندی تمام روستاهای شیروان از نعمت گاز تاپایان سال جاری

فرماندار شهرستان شیروان گفت: در حوزه گاز رسانی اقدامات بسیار خوبی در شهرستان انجام شده و ان شالله تا پایان سال جشن گازرسانی به تمام روستاهای شهرستان را برگزار می کنیم.
بهرره مندی تمام روستاهای شیروان  از نعمت گاز تاپایان سال جاری,

به گزارش عصر اترک به نقل از پایگاه خبری تحلیلی شیروان؛امین رضا مرآتی  امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت دهه مبارک فجر انجام شد اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران مردمی ترین انقلاب تاریخ به لحاظ درصد و میزان حضور مردم بوده است.

وی با بیان اینکه اتفاقاتی در انقلاب اسلامی رخ داد که در هیچ  انقلابی وجود ندارد که از جمله آن توجه رهبری انقلاب به مردم است، افزود: رهبران سایر انقلاب‌ها بدون مراجعه به مردم به تالیف قانون اساسی و تعیین نوع حکومت اقدام کردند درحالی که امام راحل(ره) در همان زمان روزهای نخست انقلاب با برگزاری رفراندوم و گرفتن نظر مردم نوع نظام را مشخص کرد.

نماینده عالی دولت در شیروان تصریح کرد: استقلال و آزادی شعار اصلی مردم بود که در قالب جمهوری اسلامی پیگیری می شد و با پیروزی انقلاب این خواسته ها محقق شد.

مرآتی با بیان اینکه حرکت انقلابی مردم ایران در سال 57 الهام بخش دیگر مردمان در سایر نقاط جهان نیز بود، افزود: انقلاب اسلامی ایران ماهیت فرهنگی داشته و بدون مرز و محدوده است و به دلیل امکان نفوذ آن به دیگر کشورها٬ نگرانی بسیاری از کشورهای ظالم را برانگیخته است.

فرماندار شیروان با بیان اینکه دهه فجر بهترین فرصت برای اطلاع رسانی اقدامات انجام شده توسط دولت و نیز تبیین دستاودهای نظام و انقلاب است٬ افزود: بیان دیدگاه‌ها و دستاوردهای انقلاب برای نسل جدید و به خصوص در آموزش و پرورش باید بسیار پر بار و با شکوه باشد تا همچون گذشته زمینه حضور با شکوه مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن فراهم شود.

وی با بیان اینکه طبق برنامه ریزی انجام شده٬ استاندار روز 20 بهمن ماه جهت افتتاح پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهرستان به شیروان سفر می‌کند افزود: اگر عملکرد دولت را در شهرستان و استان منصفانه مورد بررسی قرار دهیم، متوجه می‌شویم، دولت علی‌رغم مشکلات متعدد٬  کارنامه خوبی در حوزه‌های مختلف داشته است که نتیجه این اقدامات را مردم عزیز امروز به چشم می بینند.

فرماندار شیروان با اشاره به ایجاد فضای نشاط و امید در جامعه با حضور دولت تدبیر و امید گفت: متاسفانه بعضی افراد موفقیت‌های دولت طی چند وقت اخیر را نادیده می‌گیرند و تخریب و جو‌سازی بی‌هوده انجام می‌دهند، اما دولت با تلاش مداوم عزم خود را برای رشد و توسعه کشور گرفته است و خوشبختانه در دوره اخیر استان خراسان شمالی نیز با حضور استاندار٬ دستاوردهای خوبی به دست آورده است.

مرآتی گفت: در روز 20 بهمن و با حضور استاندار  136 پروژه عمرانی و خدماتی شهرستان همچون افتتاح  مدرسه 6 کلاسه ، طرح هادی روستای بیگان، گاز رسانی به روستاهای محور سنجد، بهره برداری از راه ، محور چوکانلو-توپکانلو به طول 11.1 کیلومتر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تاکید کرد: هم‌چنین بهره برداری از ساختمان اداره برق لوجلی، ساختمان پست بانک روستای کوسه ، بهره بردای از سونا و جکوزی استخر آزادی و تحویل 122مسکن روستایی در سطح شهرستان با اعتباری بالغ بر  408333 میلیون ریال به صورت متمرکز در روستای بیگان در دستور کار قرار دارد.

فرماندار شیروان افزود: در طول دهه مبارک فجر برنامه های دیگری همچون نواخته شدن زنگ انقلاب، بازدید از خانواده های شهدای انقلاب، مسابقات ورزشی مختلف، پیاده روی بزرگ خانوادگی، نمایشگاه عکس و هنرهای تجسمی، عطر افشانی گلزار شهدا،  برگزاری جشنواره غذاهای سنتی و محلی ، دیدار با جانبازان انقلاب، جشنواره ازدواج و خانواده برگزار می شود.

وی همچنین به روند خوب و سریع احداث تصفیه خانه فاضلاب شهر شیروان اشاره کرد و گفت: هم اکنون 25 کیلومتر از مجموع 170 کیلومتر کل شبکه انتقال فاضلاب شیروان انجام شده و روند پروژه همچنان در حال پیشرفت است.

نماینده عالی دولت در شیروان افزود: در حوزه گاز رسانی نیز اقدامات بسیار خوبی در دولت تدبیر و امید در شهرستان انجام شده و انشالله تا پایان سال جشن گازرسانی به تمام روستاهای شهرستان را برگزار می کنیم.

مرآتی با توجه به نگاه ویژه به دولت به صنعت دامپروری و کشاورزی گفت: با توجه به اینکه شغل اکثر مردم شهرستان کشاورزی و دامپروری است اقدامات بسیاری خوبی در این زمینه در حال انجام است.

وی گفت: روستای بیگان بنا به پیشنهاد استاندار محترم مبنی بر معرفی یک روستای بدون بیکار معرفی شد و انشالله روستای بیگان را با برنانه هایی که پیش بینی شده به یک قطب اقتصادی منطقه تبدیل شود.

فرماندار شیروان همچنین از افزایش اعتبار طرح بازآفرینی شهر از 27 میلیارد تومان به 186 میلیارد تومان خبر داد و گفت: انشالله با جذب این اعتبار ، شهر با تحول بزرگی روبرو خواهد شد و پیشرفت های خوبی به دست می آید.

 

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک