جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۹۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ساعت ۱:۳۱
مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی:

رتبه نخست خراسان شمالی در گازگرفتگی/۱۰۴ میلیارد تومان شرکت گاز از بخش خانگی وصنعتی استان طلب دارد

مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی از افزایش شمار گازگرفتگی استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبرداد وگفت: براساس تعداد مشترکین خراسان شمالی نسبت به دیگر استان های کشور رتبه نخست گازگرفتگی دارد.
رتبه نخست خراسان شمالی در گازگرفتگی/104 میلیارد تومان شرکت گاز از بخش خانگی وصنعتی استان طلب دارد,

 

حسن رضا میربلوکی، مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار عصر اترک از افزایش شمار گازگرفتگی در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبرداد و گفت: متاسفانه این آمار بسیار نگران کننده است.

 

وی تعداد فوتی های استان در اثر گاز گرفتگی را طی سال جاری تاکنون 13 نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد 8 نفر دراثر گاززدگی و 5 نفر در اثر انفجار و آتش سوزی اتفاق افتاده است.

 

وی یادآور شد: این درحالی است که این میزان در مدت مشابه سال گذشته 5 نفر در اثر گاززدگی و 4 نفر در اثر انفجار بوده است.

 

میربلوکی از رتبه نخست استان خراسان شمالی در آمار گازگرفتگی در سطح کشور خبرداد وگفت: این استان با توجه به تعداد مشترکین رتبه اول را در تعداد گرفتگی دارد .

 

وی برفرهنگ سازی و رعایت ایمنی در مصارف گاز در بین مردم تاکید کرد واظهارداشت: اکثر حوادث گازگرفتگی در شهرها اتفاق می افتد درحالی حوادث گاززدگی در روستا بسیار کمتر است.

مدیرعامل شرکت گاز استان درادامه به مطالبات شرکت گاز اشاره کرد وگفت: تاکنون 104 میلیارد تومان این شرکت از مشترکان دربخش خانگی و صنعتی طلب دارد.

 

وی افزود: از این میزان 49 میلیارد تومان مربوط به بدهی اختلافی باشرکت پتروشیمی خراسان است .

 

میربلوکی ادامه داد: حدود 10 میلیارد تومان از مطالبات شرکت گاز استان مربوط به مشترکان خانگی، 3 میلیارد و 200 میلیون تومان مربوط به شرکت آلومینای جاجرم، 3 میلیارد و 500 میلیون تومان مربوط به کارخانه سیمان می باشد.

 

وی 2میلیارد و 200 میلیون تومان مطالبات شرکت گاز استان مربوط آموزش و پرورش و مدارس و به همان میزان نیز مربوط به نیروهای انتظامی استان عنوان کرد.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان کل بودجه شرکت را طی سال جاری 70 میلیارد تومان اعلام کرد وگفت: برهمین اساس 50 روستا در دهه فجر امسال گاز دار شدند .

 

انتهای پیام/ب

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک