چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۹۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ساعت ۰:۲۳

دستگیری دو شکارچی متخلف در پی انجام عمل کله گرگی در گرمه

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گرمه از دستگیری دو نفر شکارچی سابقه دار در گرمه که اقدام به شکار دو قلاده گرگ و گرفتن کله گرگی از دامداران می کردند خبر داد.
دستگیری دو شکارچی متخلف در پی انجام عمل کله گرگی در گرمه,

به گزارش عصر اترک به نقل از   پایگاه خبری گرمه ، احمد صفرزاده رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گرمه در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: در پی اخبار واصله  مبنی بر اینکه دو نفر شکارچی سابقه دار بعد از شکار دو قلاده گرگ و بریدن سر آنها در پی گرفتن  گوسفند به عنوان پاداش از دامداران سطح شهرستان هستند ، بلافاصله موضوع را تحت بررسی قرار داده و در یک عملیات مشترک با مامورین انتظامی متهین را در یک تعقیب و گریز طولانی دستگیر نمودند .

وی افزود: از متهمین سر بریده دو قلاده گرگ ،یک دستگاه موتورسیکلت، یک راس بزغاله اهلی ، دو دستگاه دوربین شکاری، دو عدد فشنگ ، یک قمه ، دو دستگاه تلفن همراه و ... کشف و ضبط گردید و متهمین جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

رئیس اداره محیط زیست گرمه ضمن قدردانی از مشارکت مردم طبیعت‌ دوست و حامی محیط ‌زیست شهرستان در حفاظت از محیط‌ زیست، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند موارد این‌چنینی و هرگونه تخلفات شکار و صید و تخریب و تجاوز به محیط‌ زیست را به اداره حفاظت محیط ‌زیست شهرستان گرمه اطلاع دهند./انتهای پیام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک