شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۹۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ساعت ۲:۴۵

 ۳۹ میلیارد تومان پروژه کشاورزی در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی از بهره برداری از 71 پروژه کشاورزی در بخش های آب و خاک، دام، باغبانی، شیلات، ترویج، صنایع و پشتیبانی در سطح استان با سرمایه گذاری 39 میلیارد و 404 میلیون تومان در دهه فجر امسال خبر داد.
 39 میلیارد تومان پروژه کشاورزی در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد,

عبدالله یوسفی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار عصر اترک اظهار کرد: 71 پروژه کشاورزی با میزان سرمایه گذاری 39 میلیارد و 404 میلیون تومان در سطح استان در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسند.

یوسفی گفت: از 39 میلیارد و 404 میلیون تومان سرمایه گذاری انجام شده، 10 میلیارد و 523 میلیون تومان آن در قالب اعطای تسهیلات به سرمایه گذاران، سرمایه گذاری شده است.

وی در ادامه درباره این 71 پروژه ای که در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهند رسید، عنوان کرد: 47 پروژه در بخش آب و خاک، 11 پروژه در بخش دامی، دو پروژه در بخش باغبانی، یک پروژه در بخش شیلات، چهار پروژه در بخش ترویج، دو پروژه در بخش راه اندازی صنایع تبدیلی و تکمیلی و یک پروژه نیز در بخش پشتیبانی هستند.

وی گفت: راه اندازی کارخانه پنیر، راه اندازی سردخانه دو مداره همچنین راه اندازی پرورش ماهی درقفس، راه اندازی واحد بسته بندی عسل، راه اندازی واحد برنج کوبی، احداث نیروگاه برق، راه اندازی سایت های جامع الگویی تولیدی و ترویجی گندم، جو، کلزا، گیاهان علوفه ای، گیاهان دارویی و کانون مزرعه یادگیری گندم و جو از جمله این 71 پروژه ای است که به بهره برداری خواهند رسید.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی خاطر نشان کرد: از 71 پروژه، 12 پروژه در شهرستان بجنورد، 9 پروژه در شهرستان اسفراین، 17 پروژه در شهرستان جاجرم، هفت پروژه در شهرستان راز و جرگلان، سه پروژه در شهرستان شیروان، شش پروژه در شهرستان فاروج، دو پروژه در شهرستان گرمه و 12 پروژه در شهرستان مانه و سملقان به بهره برداری می رسند.

یوسفی تصریح کرد: با بهره برداری از این پروژه ها برای 228 نفر فرصت اشتغال فراهم می شود.

به گزارش عصر اترک، در دهه فجر امسال از میان 71 پروژه، سه پروژه شامل راه اندازی کارخانه پنیر و راه اندازی سردخانه دو مداره  در شهرستان فاروج همچنین راه اندازی پرورش ماهی درقفسدر شهرستان اسفراین به صورت نمادین با حضور مسئولان وزارت جهاد کشاورزی افتتاح می شوند.

انتهای پیام/
 

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک